Påske

alvhilde

Blir kjent med forumet
Heisan:)
Var innom KID idag og der var det masse påskestæsj. Jeg har aldri pyntet noe særlig til påske, og lurte rett og slett på om dere gjør det?
Kunne tenkt meg gjort det litt i år men jeg liker egentlig ikke disse kyllingene overalt:=)

kommer nok aldri til å kjøpe påskepynt!!! men det min datter lager i barnhagen skal jeg ha fremme...åsså skal vi selvfølgelig male på egg når hun blirstor nok til det[;)]
mulig jeg kjøper meg noen påskeservietter en gang...men ikke nå....stua mi er ikke en av de som blir gul i påska for å si det sånn.....

jeg pynter heller ikke til påske,synes det blir nok pynting til jul jeg[:)]

Ja jul kan jo ikke sammenlignes:)
Bare så synd påskepynten er gul.. den skulle vært lilla:=)

jeg husker mamma var veeeldig til å pynte til påske når jeg var liten..
men jeg har ikke fått drasset med meg den tradisjonen hjem til meg[:)]
så her blir det nok barnehage pynt og kansje litt påske servietter og påskeegg til pynt[:D]

når snuppa blir eldre så blir det nok sånne "påskekyllinger" som
vi kaller det her... kvister med sånne lodne dotter på, hehe,
kommer ikke på i farten hva di heter [8D] men vi hadde alltid sånn
da eg va lita, som vi pyntet med malte egg og fjær i alle farger..
men ellers blir det nok ikke noe gult her i påsken (utenom di
stygge, ekle, gule veggene her [:'(][:'(][:'(])

Jeg har en bitteliten eske med påskepynt, samt noen gamle påskeduker.. Synes det er litt koselig jeg da [:D]

Har ikke pleid å pynte noe særlig til påske, kanskje noen kvister med 'kjøpeegg' på.
Men har lurt litt på å kjøpe noen løpere. Man kan jo ha andre farger enn akkurat gul da. Ha noen vårlige farger som vårgrønn, lys lilla, rosa e.l.

Jeg er og vant med påskepyntet hus hjemmefra, og med en tysk mormor som pynter og steller i stand påskefeiring med leting etter påske egg osv.
Jeg har heller aldrig pyntet til påske selv, men kommer til å ha littegrann i år.

Jeg var i tyskland fra søndag til i går. Der var det kjempe koselig med påskepyntede handlesenter osv.

Men påsken trenger jo ikke å vere gul da.
Det skal den definitivt ikke vere her.
Jeg har kjøpt 2 søte påskeharer som er brune og sitter i orkidedekorasjonen min på stuebordet.
Tror jeg skal henge på litt påske egg på greineoppsatsene og.

har noe pynt..så får se om jeg gidder å dra det frem..
men skal ivertfall ha påskeliljer og tulipaner..
passer fint siden jeg har lilla duker,lys å annet stæsj..syns lilla passer til påsken jeg[:)]

Jeg har 3 søte små kyllinger. Og vårgrønne kuvertbrikker de skal få "sitte" på. Det blir min påskepynt. Også skal snuppa få påske egg da...

har bittelitt tar fram det men det er bare noen påskeegg ol...

Her i huset er det kjæresten som har stått for årets påskepynt. Ble litt paff da han kom hjem med egenlaget duk (lærerstudent som laget den med førsteklassinger i praksis:) kjempesøt duk!

Vi har tatt inn greiner som endelig har blitt grønne og fine, gåsunger har nettopp sprunget ut. Jeg syns det er kjempekoselig å følge årets gang, ved å ta inn litt ny dekor, sånn som til påske. Men jeg liker best hvis det innebærer noe fra naturen, da. Akkurat nå gleder jeg meg til å komme "hjem" på påskeferie og plukke snøklokker!

Har en liten eske med påskepynt, men har lyst på noen duker! Så håper det blir masse salg på påsketing etter påsken er over [8D]

har ei trollhasselgrein med rooooosa glitrende egg på [:D] og imorgen får eg vel med hjem det som dennis har laget i bhg, det er jo kosligt å ha fremme da [;)]

ORIGINAL: iQra82

Jeg har en bitteliten eske med påskepynt, samt noen gamle påskeduker.. Synes det er litt koselig jeg da [:D]

Trenger jo ikke ha masse gule kyllinger rundt da..[;)] Her har jeg pyntet trollgrenen med bittesmå påskeegg i pastellfarger[:)] Har en kurv med limegrønne kubbelys på bordet, limegrønn duk, en stoor, lilla hortensia![:)] Ellers har vi noen boller med påskegodt stående på "pynt"..[:D] Syns det er kjempe kos og pynte til påske jeg, men liker heller ikke kyllinger overalt![;)] 

Jeg har det som jentene lager i bhg.Ellers så er det ikke masse påskepynt her i hus.

ORIGINAL: moskata

jeg pynter heller ikke til påske,synes det blir nok pynting til jul jeg[:)]

Jeg har vært og handlet masse blomster idag, i masse fine farger![:)] Eeeeendelig vår![:)][:)]

Back
Topp