Påske

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Har dere noen planer for påsken?

Jeg tror vi blir hjemme for det meste, kanskje noen dagsturer bare. Vi skal til Sopot helga etter påske, så det er vel greit å spare litt penger til shopping og spa;)
 
Sopot? :p

Skal til svigers som vanlig :) slappe litt av. Kanskje gå litt på ski!
Sambo har arbeidshelg påskehelga. Usikker på om jeg og lille H blir værende hos svigers over helga eller om vi drar hjem med sambo :)
 
Vi skal nok reise til mitt hjemsted, til mamma :) barna gleder seg voldsomt til å se mormor igjen :)
 
Vi er hjemme. Skal reparere terrassen fikse gjerde, lage en ny grund og evt male vuss været tillater det. Så skal hoppene antagelig på stutteriet og årets familiedag blir holdt. Så da må jeg stiller opp med dugnadsånden ( er med å arrangerer det for 3 året på tad)
 
Vi er hjemme. Skal reparere terrassen fikse gjerde, lage en ny grund og evt male vuss været tillater det. Så skal hoppene antagelig på stutteriet og årets familiedag blir holdt. Så da må jeg stiller opp med dugnadsånden ( er med å arrangerer det for 3 året på tad)

Dere har virkelig fult opp i påsken. Det er så koselig med familiedager:) Håpe på fint vær da, hvis dere er ute.
 
Dere har virkelig fult opp i påsken. Det er så koselig med familiedager:) Håpe på fint vær da, hvis dere er ute.
Ja det er et utearrangsjemang vært år i Larvik. I fjord var det grått og trist, men ennå kom det 300 mennesker, så Familiedagen har begynnt å slå røtter i lokalsamfunnet;)

Joda vi har mye å gjøre, hjemme. vi flytta på gården i slutten av aug i fjord, dette har gjort at vi måtte ha ventet hele vintern for å begynne å rydde og fikse på ting rundt oss. ;) men jeg gleder meg, endelig har vi fått stor plass og alle familien er samlet inkl dyra
 
Ja det er et utearrangsjemang vært år i Larvik. I fjord var det grått og trist, men ennå kom det 300 mennesker, så Familiedagen har begynnt å slå røtter i lokalsamfunnet;)

Joda vi har mye å gjøre, hjemme. vi flytta på gården i slutten av aug i fjord, dette har gjort at vi måtte ha ventet hele vintern for å begynne å rydde og fikse på ting rundt oss. ;) men jeg gleder meg, endelig har vi fått stor plass og alle familien er samlet inkl dyra

Oi, det var godt oppmøte. Så artig at det er så populært:)

Ja, da har man mer enn nok å holde på med. Men så spennende og godt. Ikke minst få alle på en plass:) super slitsomt da det står på, men så godt når det er ferdig!
 
Blir nok hjemme. Dro på hytta før vi fikk barn. Men er så mye folk der så blir bare slitsomt nå ( svigers sin hytte). Mamma hadde pratet med eksen til min bror om å komme nedover i påsken så kanskje vi møter hu da.
 
Håper på å få innvie den nye terassen vår med litt påskegrilling! :) spørs om den er klar til det. Men det hadde vært deilig! Har ventet siden august nå! :p
 
Har ingen planer foreløpig, og det er egentlig litt deilig[emoji4] Dersom været er bra hadde det vært gøy å få med mann og barn på en liten "fjelltur" (Dalsnuten, ikke mye til fjell, men holder mer enn lenge med en overaktiv 3-åring og en 1-åring[emoji12]) eller en annen tur. Grille på terrassen hadde også vært gøy, men her på Jæren er været nok så ustabilt, så det får vi se været an[emoji4]

Satser på å sende storesøster i barnehagen en eller to dager, så da blir det litt kos med kun lillesøster og meg også[emoji4] Storesøster er en typisk 3-åring, med alle de oppturene og nedturene det fører med seg, så tre dager alene med begge to hadde gjort at jeg hadde trengt en dag eller to til å hvile ut på, minst[emoji28]
 
Hjemme

Mulig dagsturer på fjellet.

Svigermor har sagt hun skulle komme i vår. Vet ikke når. Om det blir påske? Legger alvorlig demper på evt dagsturer på fjellet. Siden hun ikke går på ski

Vel. Vi får se

Jeg har sagt til sfo at eldstemann tar fri. Tar nok mellomste ut av bhg også. :)
 
Da ble det bestemt at vi blir hjemme. 12 voksne( hvor en har adhd og en annen har store tendenser til det) og våre to barn blir ikke ferie men stress. Eldste får være i bhg to dager i påsken. Hu elsker å være der. I går rulla de seg i gjørma og måtte spyles.
 
Det hørtes nesten slitsomt ut uten unger også:confused: Men nå er ikke jeg av den supersosiale typen heller da.
Så godt bår dem liker seg i bhg:happy: og gjørme er jo så gøy:D
 
Deilig å være hjemme også da :)
 
Jeg har selvfølgelig jobb i påska, men mannen skal være hjemme og ha guttongen sammen med seg, håper de får fint vær så de kan være masse ute, og kanskje vi får oss en tur i fjæra for å grille litt når jeg kommer hjem fra jobb[emoji5]
 
Back
Topp