Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi reiser nok "hjem". Besøke litt venninner, familie og forhåpentligvis få noen fine dager på fjellet.![]()
Vink om du ser meg i bergen dåLurer på å ta med mann og barn til feriehuset til mamma. Blir litt folksomt med mamma, stefar og oss 4, men veldig koseligjeg og sambo skal til Bergen på kjærestetur helga etter påske da
Skal vinke til alle jeg serVink om du ser meg i bergen dåHihi
Da Må dere innom "små ting" på bryggen, og Rubens varme gleder ( ligger i gaten på vei opp til fløybanen, rett ved bryggen) Det er to KANON gøye lekebutikker. Små ting har også litt "spesielt" barnetøy, feks bodyer med de gamle "melke-kartong-blomstene"Skal vinke til alle jeg serHehe.. Noen tips til hvor spise, hva gjøre og hvor shoppe i Bergen da? Vi har med oss bil, så trenger ikke være alt i sentrum. Skal bo på ett hotell ved bryggen...
Ja, små ting har de i Trondheim også. Var innom der sist uke ogDa Må dere innom "små ting" på bryggen, og Rubens varme gleder ( ligger i gaten på vei opp til fløybanen, rett ved bryggen) Det er to KANON gøye lekebutikker. Små ting har også litt "spesielt" barnetøy, feks bodyer med de gamle "melke-kartong-blomstene"
http://www.ting.no/smating-bergen
Vink om du ser meg i bergen dåLurer på å ta med mann og barn til feriehuset til mamma. Blir litt folksomt med mamma, stefar og oss 4, men veldig koseligjeg og sambo skal til Bergen på kjærestetur helga etter påske da