Påske :) :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Har dere noen planer i påsken ? Her skal mannen jobbe så derfor blir det å bare slappe av hjemme :)

Jeg skal bare slappe totalt av i påsken. Er i praksis nå samt at jeg jobber 3.hver helg. Påskenferien kommer når jeg er halvferdig i praksis, så det blir en god avbrekk for å gi motivasjon til 4uker til før permisjon.
Skal nok være litt på hytta til mamma og pappa, og så har en venninne av meg termin i påsken, så det blir spennende å se om hennes gutt er komt eller kommer da :)

Vi skal jobbe med huset vi pusser opp :)

Vi skal på tur til svigermor! Bøir siste turen dit før helg sprekker! Har ikke vært der siden julen.. Det begynner å bli for lenge siden. Hun gleder seg masse til å se magen! :D hun bor i Telemark så bruker en 3-4 timer på å kjøre, er ikke noe særlig når man har vondt av å sitte for lenge eller i det hele tatt,,,

Vi reiser nok "hjem". Besøke litt venninner, familie og forhåpentligvis få noen fine dager på fjellet. :)

Lurer på å ta med mann og barn til feriehuset til mamma. Blir litt folksomt med mamma, stefar og oss 4, men veldig koselig ;) jeg og sambo skal til Bergen på kjærestetur helga etter påske da

Lurer på å ta med mann og barn til feriehuset til mamma. Blir litt folksomt med mamma, stefar og oss 4, men veldig koselig ;) jeg og sambo skal til Bergen på kjærestetur helga etter påske da
Vink om du ser meg i bergen då:p Hihi

Slappe aaav, slappe aaaav og kanskje rekke en tur på hytten =)

Skal vinke til alle jeg ser :P Hehe.. Noen tips til hvor spise, hva gjøre og hvor shoppe i Bergen da? Vi har med oss bil, så trenger ikke være alt i sentrum. Skal bo på ett hotell ved bryggen...

Skal vinke til alle jeg ser :P Hehe.. Noen tips til hvor spise, hva gjøre og hvor shoppe i Bergen da? Vi har med oss bil, så trenger ikke være alt i sentrum. Skal bo på ett hotell ved bryggen...
Da Må dere innom "små ting" på bryggen, og Rubens varme gleder ( ligger i gaten på vei opp til fløybanen, rett ved bryggen) Det er to KANON gøye lekebutikker. Små ting har også litt "spesielt" barnetøy, feks bodyer med de gamle "melke-kartong-blomstene"

http://www.ting.no/smating-bergen

Da Må dere innom "små ting" på bryggen, og Rubens varme gleder ( ligger i gaten på vei opp til fløybanen, rett ved bryggen) Det er to KANON gøye lekebutikker. Små ting har også litt "spesielt" barnetøy, feks bodyer med de gamle "melke-kartong-blomstene"

http://www.ting.no/smating-bergen
Ja, små ting har de i Trondheim også. Var innom der sist uke og :P men skal nok dra med sambo på en liiiiten shoppingrunde på lørdag og hååååper på å få en svingom inne på IKEA også :P

Vink om du ser meg i bergen då :) Hihi

Back
Topp