Påske

Mai gull

Forelsket i forumet
Nå har jeg pyntet til påske hos meg.[:D] Vasket og ryddet[:D]

Så deilig!! lukter sikkert vidunderlig! Kjæresten min hjalp heldigvis til med husvask her før han dro på jobb idag morges, for 4 uker, så her blir det null husvask hvis bekkenet svikter mer...

Flink du er!!!
Her blir det nok sambo som får den jobben også..[&:][8D]
Gleder meg til å ha han hjemme her med meg i noen dager jeg!!![:)]

ja, jeg hadde en god dag i dag. Sliter veldig med ryggen noen dager, men i dag er den snill med meg[:)] 
Så bra at dere har gode menner som hjelper da[:D]

Ja, jeg setter hvertfall uendelig stor pris på den hjelpen han gir meg[:D]

ja, hva skulle vi gjort uten di snille mennene våres....

Det er helt sant:

Så flink du er.

Har ikke noe påsketing, holder med juleting syns jeg.

Jeg har bare noen små ting, synes det er så koselig..[:D] Var ute og plukket bjørk, har pyntet det med små egg [:D]

åå så koselig [:)] 

skal reise vekk i påsken så bryr meg ikke om noe pynting..

nei, da blir det jo noe helt annet[:)] 

Viskal hvertfall ikke reise noen plass..!! Det tør jeg ikke så close m terminen og med dette bekkenet nei...

å det hørtes ut som en koselig tradisjon, tror ikke jeg heller hadde klart det nei[:D]

her blir det påsketur til københavn[:D] jeg har nettopp bestilt bursdagsgave til min kjære: minicruise til København med m.s. PEARL OF SCANDINAVIA [:)] den fiiine lugaren med fruktkurv å slikt pluss koldtbord på kvelden når vi skal reise til København[:D]  gler me sånn, kun vi to for siste gang på ei goo stund, skal pleie kjærligheten å kjøpe danske babyklær,yahooo!!!!![8D][:)][:D]

tror du han blir glad? har jobbet nå nesten sammenhengende på båt siden 23oktober.... tenkte det ville være godt for han (å meg da hihi)[:D]

han, som fisker.. jobba over 20 timer i døgne...
ja alene for siste gang på ei goo stund[:)]

ORIGINAL: majasj86

her blir det påsketur til københavn[:D] jeg har nettopp bestilt bursdagsgave til min kjære: minicruise til København med m.s. PEARL OF SCANDINAVIA [:)] den fiiine lugaren med fruktkurv å slikt pluss koldtbord på kvelden når vi skal reise til København[:D]  gler me sånn, kun vi to for siste gang på ei goo stund, skal pleie kjærligheten å kjøpe danske babyklær,yahooo!!!!![8D][:)][:D]

Oi... Så romantisk gjort av deg!!

Da blir han sikkert kjempe glad! Viktig å kose seg litt ekstra om en har mulighet til det[;)]

Eneste jeg skal er en tur til Trondheim nå til palmehelga. Også skal jeg bare ta det litt med ro de siste ukene som er igjen. Skal heller ikke pynte til påsken. Gjorde det før, men har ikke det samme forholdet til påske som til jula..Skal gjøre det ekstra rent og fint her da[:)] 

skal jo til mamma og pappa i påsken, så regner med at det er gult der [:D] Alltid koslig å komme hjem til høytider.
Og som tradisjonen sier, så må mamma gjemme påske egga og meg og broren min må finne dem [:D]
(hehe, ja jeg er 34 år og broren min 28...men jeg elsker jo tradisjoner da)

Back
Topp