Påske-egg?!?!?

helen79

Forumet er livet
Hvordan gjør dere med påskeegg?

Driver dere å gjemmer det o.l? Eller hva?

Så på God Morgen Norge, og de holdt på med det, og noen barn sa de gledet seg til å leite etter påskeegg.

husker mamma gjemte d nå jeg var liten.. tenkte jeg skulle legge d utenfor døren å si påskeharen haddevært der[8D] men er jo litt gøy å gjemme d og[8|]... hmmm[:D]

ORIGINAL: cathrine2

husker mamma gjemte d nå jeg var liten.. tenkte jeg skulle legge d utenfor døren å si påskeharen haddevært der[8D] men er jo litt gøy å gjemme d og[8|]... hmmm[:D]

åh.... d var jo kjempe lurt[:D]
d skal jommen jeg gjøre også... hihi

Dårlig med slike tradisjoner her - men vi har jo påskeegg med masse snop i da - men pleier aldri gjemme dem.

mamma og pappa har alltid gjemt påskeeggene for oss, så det blir nok en tradisjon vi fører videre:) Husker en gang pappa hadde teipa fast egget under bordet, jeg var drittlei av å leite ( han er litt barnslig og dro den vel langt..) vel det endte med at jeg sto og grein og slo knyttneven i bordet-plutselig ramla alt godteriet ut. Lo og grein om hverandre. Slemt altså!!hehe, jeg blir nok en litt snillere påskehare!;)

Svigermor tok et teppe over hodet og kom klukkende inn, latet som hun slapp et egg og klukket  seg ut igjen [:D] Det skulle jeg gjerne ha sett [:)][8D]

ORIGINAL: Alillan

mamma og pappa har alltid gjemt påskeeggene for oss, så det blir nok en tradisjon vi fører videre:) Husker en gang pappa hadde teipa fast egget under bordet, jeg var drittlei av å leite ( han er litt barnslig og dro den vel langt..) vel det endte med at jeg sto og grein og slo knyttneven i bordet-plutselig ramla alt godteriet ut. Lo og grein om hverandre. Slemt altså!!hehe, jeg blir nok en litt snillere påskehare!;)

hahahaha, som jeg ler.[:D][:D][:D]

har lyst å gjemme det, men han må nok bli litt eldre først [:D]

[:D][:D][:D]G[:D]od Påske folkens, lenge leve påskeegget;)

ORIGINAL: Linda29

Svigermor tok et teppe over hodet og kom klukkende inn, latet som hun slapp et egg og klukket  seg ut igjen [:D] Det skulle jeg gjerne ha sett [:)][8D]

Hahaha..så kult;)

Her griller vi pølser og koker påskeegg nede ved et vann, og så gjemmer vi egg i skogen så ungene leter etter. Kjempekoselig tradisjon! Mange familier på mannen min sin side som går sammen og gjør det.

Ikke alltid det blir påskeaften, vi tar den dagen det ser ut til å bli finest vær[:)]

mamma gjemte eggene våres da gikk det på fugl fisk og krabbe prinsipet jo eldre vi blei jo høyere opp måtte vi leite hehe men var et år måtte jeg krabbe rundt og leite hehe

vi pleide å våkna med egget i/ved/under senga, påskeharen kom om natta...

[:D][:D] Dakar, lille du da..[:D][:D]

Vi har påskehøna vi...som kommer natt til påskeaften gjennom ventilen og legger egg i fotenden av senga [:)] 

ORIGINAL: Hot*Mama

[:D][:D] Dakar, lille du da..[:D][:D]

ja jeg vet..det var full krise en stund ja[:D]hehe, men tonen ble en annen når jeg så alt godiset da;)

Back
Topp