Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cathrine2
husker mamma gjemte d nå jeg var liten.. tenkte jeg skulle legge d utenfor døren å si påskeharen haddevært der[8D] men er jo litt gøy å gjemme d og[8|]... hmmm[:D]
ORIGINAL: Alillan
mamma og pappa har alltid gjemt påskeeggene for oss, så det blir nok en tradisjon vi fører videre:) Husker en gang pappa hadde teipa fast egget under bordet, jeg var drittlei av å leite ( han er litt barnslig og dro den vel langt..) vel det endte med at jeg sto og grein og slo knyttneven i bordet-plutselig ramla alt godteriet ut. Lo og grein om hverandre. Slemt altså!!hehe, jeg blir nok en litt snillere påskehare!;)
mamma og pappa har alltid gjemt påskeeggene for oss, så det blir nok en tradisjon vi fører videre:) Husker en gang pappa hadde teipa fast egget under bordet, jeg var drittlei av å leite ( han er litt barnslig og dro den vel langt..) vel det endte med at jeg sto og grein og slo knyttneven i bordet-plutselig ramla alt godteriet ut. Lo og grein om hverandre. Slemt altså!!hehe, jeg blir nok en litt snillere påskehare!;)
ORIGINAL: Hot*Mama
[:D][:D] Dakar, lille du da..[:D][:D]