Påska

Her blir det hyttetur:)

Vi har de tre eldste hjem i påska (mine barn), og jeg håper vi får komme hjem med lillebror til da (hvis han blir født før den tid),hvis ikke må påska tilbringes på sykehuset for min del,men da skal jeg ihvertfall få masse besøk av barna og ha påske egg og spill sammen med de og prøve å gjøre d beste ut av d:)

Får besøk av mine foreldre, håper vi får tid til en liten tur på hytta også, og så skal vi i dåp ;-)

Bypåske siden jeg jobber hele påsken. Kun fri palmehelgen og 2. påskedag samt mandagen og onsdagen.

Vi skal være hjemme å kose oss. Håper på godt vær så vi kan være mye ute å kose oss :) Så kommer svigers nordover, så da får vi jo vært litt sammen med dem også. Blir nok en tur til mine foreldre også, og de bor litt utpå landet, så da blir det gjerne bål i skogen om været tillater det.

Vi skal på hytta. :)

Vi skal til dyreparken i Kristiansand, blitt fast påsketur. Håper det blir bra i år også selv om påsken er tidlig :p

Vurderer hytta, men lillebror blir 1 mnd i påska så det er ikke sikkert vi orker styret

Vi reiser på hytta i helligdagene. Med termin da 3 uker unna er det fint å være på hytta hvor man får følelsen av å være på tur rett utenfor døra. :) Frem til helligdagene koser vi oss hjemme med bypåske.

Mest sannsynlig hjemme og pusse opp hus.
Håper på å på hytten :p

Her skal vi på hytta :D blir godt å komme seg vekk fra hverdagen ei stund :) så håper jeg at pappa og samboer kommer :)

Vi skal pusse opp barnerommet også skal vi ut på tur med et vennepar som også har barn :)

Er hjemme i permisjon med ei på 6måneder, så vi skal bare være hjemme i år. Men får litt besøk av familie og venner :)

Vi skal være hjemme i selve påsken. Kose med venner og familie.. Også skal vi til København uken etter påske :)

Back
Topp