påska

nordlands pia

Glad i forumet
nå hva skal dere andre juni jentene til med i påska da??? her blir det stille og rolig her hjemme. mannen min har ikke noe særlig fri så da blir det slik. men hvis dette god været holder seg så blir nok påska bra. hva er deres planer for påsken da

Vi skal til hytta i Valdres, blir vel fra torsdag til søndag eller mandag tenker jeg... Kommer sikkert til å sove dårlig og alt det der, men nå er jeg så drittlei av å aldri dra noe sted [&:]

Skal grille maaaaange pølser og bestille et stoooooort påskeegg [:D][:D][:D]

vi skal kose oss hjemme. skal jo begynne på hverandaen så får håpe været blir bra[;)]

ja håper været holder seg. kunne tengt meg å reise på hytta jeg også. men er litt usikker vi har jo to katter hvorav den ene er veldig liten å ikke så vant til å være så mye ute. vi holder på å venne den til å være ute. vi kan nesten ikke ta med oss katten på hytta heller. det går nok ikke bra. men vi får se. kan jo kose oss masse her hjemme.

Jeg får besøk av ei venninne og typen hennes fra Danmark i påska. Det skal bli super koselig. Har ikke sett henne på ca 3 år, så gleder meg masse til det [:)]

vi skal kanskje på en kjapp hyttetur første helgen, før vi kjører over fjellet til mine foreldre i skien. så der skal vi bare sitte i solveggen og kanskje på noen utflukter og sånn derfra, mulig en dag i oslo, stavern, kragerø osv. får se:) blir en rolig påske på oss!:)

ORIGINAL: timtam

Vi skal til hytta i Valdres, blir vel fra torsdag til søndag eller mandag tenker jeg... Kommer sikkert til å sove dårlig og alt det der, men nå er jeg så drittlei av å aldri dra noe sted [&:]

Hæ???? Da kan du besøke meg da Timtam!!! Er jo her jeg bor det..hihi!!! [:D][:D]

Hmm ja hva skal vi i påsken?? Jo mannen min skal begynne å lage til to soverom i andre etasje han.

Linnea og jeg tar kanskje noen dagsturer hit og dit....

ORIGINAL: fruluna

Hæ???? Da kan du besøke meg da Timtam!!! Er jo her jeg bor det..hihi!!! [:D][:D]

Valdres er jo stoooort! Hihi...
Møt meg i solveggen ved alpinsenteret da vettu, bare se etter tjukkebollafeita - jeg har tenkt til å sitte der mens de andre er i bakken [:D]

ORIGINAL: fruluna

Valdres er jo stoooort! Hihi...
Møt meg i solveggen ved alpinsenteret da vettu, bare se etter tjukkebollafeita - jeg har tenkt til å sitte der mens de andre er i bakken [:D]

Ja altså nå finnes det flere enn ett alpinsenter her da..hehe!![:D][:D]

Ikke lagt noen planer for påsken ende. Blir vel bare hjemme tenker jeg[&:]

Bare ett som heter Valdres Alpinsenter vel [:D]

Ja det er det [:D]

Gleder meg sååå mye!!!.. Reiser til San Fransisco i påsken, lillebror skal gifte seg. Men jeg regner med at flyturen blir litt ubehaglig:( Håper det er noen snille flyvertinner [8D]

Vi har leid oss hus i Danmark med venner men har fått reiseforbud[:(][:(]
I tillegg så har vi leid ut huset vårt i påska så vi skal dra til barndomsplassen min og være der med familien istedet

Vi har ingen planer. Men svigers er nok i campingvogna hele uka, og da tar vi vel en tur dit på middag en dag i hvertfall [:)]

Ellers blir det bare å holde på hjemme. Vi får 2 forskalingsnekkere hit på onsdag som skal mure opp ei trapp til kjeller'n, så vi må nok holde oss hjemme hele påskehelga...

Hvis været holder seg like fint som nå, så er det ikek meg i mot å sitte ute i hagen å slappe av i sola [:D] 

blir vel en liten hyttetur.
ellers bare slappe av med go gutten som endelig har fri[8D]
håper bare det er masse sol sol sol[:D]

Vi reiser hele familien, inkl mine foreldre og brødre med kjæreste til Skei kampen. Skal være borte heeeele uka. Håper på strålende vær i hytteveggen![:)] Gleder meg.. mest til den gode maten og masse godis.[:)]

Vi skal til østersund på lørdag å hente barnevogna som vi ikke fikk hentet da vi kræsjet. gruer meg til å kjøre innover men det går vel bra! 
etterpå skal vi på hytta til mine foreldre å være der noen dager før vi skal på hytta til svigers resten av påsken! Gleder meg å håper det bli fint vær sånn at vi kan være ute å sole oss, isfiske å kose oss med god mat![:)]

Back
Topp