Pån igjenn! :)

Uff det der hørtes lite kjekt ut. Masse lykke til! Ville legen si noe om du mest sansynelig vil gå til termin eller om du kan vente deg bebis snart?

Huff så kjedelig :( håper dei snart gir noen effekt!!

❤ Venter ei lita jente 16 september ❤

Uff...så slitsomt!! Håper de gir masse modning, og at du har babyen hos deg snart :)

Veldig slitsomt at du skal ha det slik! Synes du er veldig flink til å holde humøret oppe:) du er super! Håper det går over i eier for din del,så du kan få den lille babyen i dine armer endelig;) det har du fortjent!

Takk for oppmuntrende ord damer :) d hjelper at noen "gidder"
Føler eg roper ulv litt for mye nå :/ folk rundt meg e begynt å bli lei -_-

Ellers så håper eg ho holder seg inne til tirsdag :) elste gutten min begynner på skule på mandag <3 vill få d med meg!
Så kan ho få komme.. kommer til å klikke om eg skal ligge med VONDE sammentrekninger kveld/natt lenge!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

uff, håper det gir seg igjen snart! Er det ikke litt pussig at nr 4 oppfører seg slik da...trodde man fødte lettere jeg når det er snakk om nr 4?! Kjedelig med murringer i allefall! En god klem sendes din vei!!

uff, håper det gir seg igjen snart! Er det ikke litt pussig at nr 4 oppfører seg slik da...trodde man fødte lettere jeg når det er snakk om nr 4?! Kjedelig med murringer i allefall! En god klem sendes din vei!!

I følge Jm er d vanlig med nr 3,4,5.. osv at man får riier som kan komme for hyppig, å dei har lite virkning :/ er vell derfor dei seie at nr 3 er en luring å nr 4 er verre :/ er og vanlig at riiene blir vondare for kvar unge.. livmora er jo en muskel som blir sterkere for kvar gang..

Hatt masse riier i heile natt og *sukk*

Håper du finner rom til søvn iløpet av dagen, er ikke så enkelt med smårollinger i huset... Men nødvendig. Lykke til!

I følge Jm er d vanlig med nr 3,4,5.. osv at man får riier som kan komme for hyppig, å dei har lite virkning :/ er vell derfor dei seie at nr 3 er en luring å nr 4 er verre :/ er og vanlig at riiene blir vondare for kvar unge.. livmora er jo en muskel som blir sterkere for kvar gang..

Hatt masse riier i heile natt og *sukk*

Uff. Håper du snart er i mål jeg da...blir jo så sliten av maserier og murringer! Lykke til!

Nei uffda så du skal plages! :( Bare flott at du oppdaterer oss.. Syns det er unødvendig mye pes for deg med fjerdemann da! :( Burde jo fly ut de, haha..

Back
Topp