På'n igjen.....

Grete71

Forumet er livet
Treg mage, som medfører litt pressing, og jammen var det ikke rosarødt på papiret... Igjen.... Jaja, tror ikke det er noe farlig. Får slutte med pressinga... [8|][&:]

hehe. det må jo ut da. :P drikk blåbærsaft(?) er det ikke det som hjelper på treg mage?

Jeg plagdes litt med treg mage før, det som helt FANTASTISK hjelper på meg er 2 ts`er linfrø oppi ett glass med vann hver morgen, så slipper jeg dette [:D] Try it [;)] 

Eller sviskesaft! [8D] Eller lakris.. [:)] Rart det der. Men er nok bare slimhinnene der nede som er litt i ulage... Men det var forferdelig irriterende!

ORIGINAL: Marit 83

Jeg plagdes litt med treg mage før, det som helt FANTASTISK hjelper på meg er 2 ts`er linfrø oppi ett glass med vann hver morgen, så slipper jeg dette [:D] Try it [;)] 

"råe" linfrø?

Da blir det handling av linfrø, lakris, biola, svisker og blåbærsaft i morgen.

Flere??? [:D]

Tørka aprikoser er også supert for å holde magen i sjakk. Hadde med meg på sykehuset ved forrige fødsel, det er obligatorisk denne gangen òg.

Liker ikke aprikoser... Tror jeg. Ikke ferske, i hvert fall! [8D]

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Marit 83

"råe" linfrø?

Yepp [:)] Funker kjempefint på meg. Har gjort det i over 1/2 år jeg nå og har sjeldent hard avføring lengre [:D]

Nei, da er det vel ikke verdt det. Kan jo hende de hjelper for magen likevel, bare feil vei [:'(]. Jeg synes det er snop, men smaken er som baken[:D]

ORIGINAL: Grete71

Da blir det handling av linfrø, lakris, biola, svisker og blåbærsaft i morgen.

Flere??? [:D]

hmm... spørs om jeg må gå til innhandling jeg også gitt. takker for tips =)

Du får slutte å gå på do å gjøre nummer 2 [8D]
Hehe... [:)]

Neida, men det er sikkert ufarlig denne gangen også [:)]

Øl pleide å være veldig effektivt, men tror ikke jeg skal drikke det nå... [8D]

*husketilbaketilVetlevarliten*......

Nei tror han fikk det når han var treg i magen, og det var litt ofte... Nei søren, er ikke sikker! [8D]

Blåbærsaft er mot LØS mage ja. Sjekka på BV sine sider. [:)]

Da må jo linfrø i biola være perferkt! [:D][;)]

drikk mye vann, grov brødmat , å litt aktivitet;)

ORIGINAL: piakine

drikk mye vann, grov brødmat , å litt aktivitet;)

Ja men jeg gjør jo dèt! [;)]

Raspa gulrot er også effektivt for å forebygge hard mage.

Back
Topp