Pån igjen :(

Ja, det skjønner jeg det blir:)
Her har jeg forresten både hatt brunlig utflod, rosa utflod ogvanlig rødlig blødning. Min mor blødde i 8mnd med meg;)

Takk! ❤
Hjelper veldig med gode ord <3
Satser på d går veien her også!

11+4 i dag lest mye på nett men ser lite at folk mister etter å ha sett liv i 9+4 så håper og tror alt er bra!

Takk! ❤
Hjelper veldig med gode ord <3
Satser på d går veien her også!

11+4 i dag lest mye på nett men ser lite at folk mister etter å ha sett liv i 9+4 så håper og tror alt er bra!

Det går nok veien skal du se<3<3

Kjipt med sånne blødninger og dumme ufølsomme leger! Men det går nok bra skal du se, blødninger trenger ikke å være noe farlig. Tror det er først når du blør så mye at det renner nedover beina at du skal bli bekymret, det sa i alle fall legevakten til meg når jeg hadde noe sporblødning i uke 8. Masse lykke til, heier på deg! <3

Kjipt med sånne blødninger og dumme ufølsomme leger! Men det går nok bra skal du se, blødninger trenger ikke å være noe farlig. Tror det er først når du blør så mye at det renner nedover beina at du skal bli bekymret, det sa i alle fall legevakten til meg når jeg hadde noe sporblødning i uke 8. Masse lykke til, heier på deg! <3

Jeg har hatt dette før hvor det ente i MA derfor jeg er redd nå :)

Men takk! :)

Åja, skjønner det er skummelt altså. Krysser fingrene for at det ordner seg denne gangen :)

Takk! :)
Håper det ordner seg jeg også selv om optimismen min er liten! :)

Hvis du er så bekymret så kan du vel ringe legevakten i kveld og si du har masse magesmerter og slik, de må hjelpe deg om du krever det. De kan faktisk ikke nekte deg behandling, veldig dumt å gå slik å være bekymret og lei seg :( Men skjønner du kan være redd for å finne ut også, jeg hadde helt angst for å ta ul denne gangen, hadde en tom fostersekk i des.

Ajaj ^-^ vi er ca like langt og tydeligvis like flinke til å holde optimismen oppe :P

Har gått over statistikken igjen - den er absolutt på vår side (og likevel... ^-^)! Fikk beskjed av legesekretæren å sette meg ut i sola når jeg kunne, slappe av og nyte våren - ble jobb i stedet, men får prøve det etterpå :)

Skal på ul på tirsdag da, begynner å nærme seg nå. 5 lengste ukene på lenge ;)

Skulle ønske jeg klarte å roe meg ned med tanken på at jeg såg lille levende for 2 uker siden, at alt var perfekt da, men neida.

I dag er d litt brun utflod igjen, og reddselen slår meg nok en gang over ende, lyst å grine, lei av og ha d sånn..

Symtomer:
Kvalme, kastet opp på morran i går.
Trøttere enn vanlig.
Luktesans fra helvette,
Bekkenlåsning ( i følge en venninne)
Oppblåst
Noe treig mage.

Altså masse symtomer, så hvorfor kan jeg ikke bare slappe av! :(
Jeg har også lignende bekymringer, opplevde en MA i desember. Hadde rosa i utflod i påsken, så det ble ul i uke 7 for 2 uker siden, et bankende lite hjerte var å se. Min siste MA skjedde i uke ni, så er ekstra bekymret nå, skal til ul igjen på mandag. Er hos jm for ekstra samtaler mtp bekymringen, hun er helt super@ Hun sa at så lenge det er symptomer og formen er som den er (er fortiden sm pga laber energi og trøtthet) så ville ikke hun vært bekymret :)
Du har jo også masse symptomer og brun/rosa utflod er mer vanlig enn vi tror (fikk jeg høre ved siste ul) Vi må prøve å være positive og slappe av og tenke at det skal gå bra! Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Hvis du er så bekymret så kan du vel ringe legevakten i kveld og si du har masse magesmerter og slik, de må hjelpe deg om du krever det. De kan faktisk ikke nekte deg behandling, veldig dumt å gå slik å være bekymret og lei seg :( Men skjønner du kan være redd for å finne ut også, jeg hadde helt angst for å ta ul denne gangen, hadde en tom fostersekk i des.

Skal ringe jordmoren over helga, eventuelt legevakta om d blir verre :)

Skjønner du har angst for kjenner meg så igjen i den følelsen, angst selv jeg og kjenner jeg gruer meg skikkelig til UL om en uke.

Ajaj ^-^ vi er ca like langt og tydeligvis like flinke til å holde optimismen oppe :P

Har gått over statistikken igjen - den er absolutt på vår side (og likevel... ^-^)! Fikk beskjed av legesekretæren å sette meg ut i sola når jeg kunne, slappe av og nyte våren - ble jobb i stedet, men får prøve det etterpå :)

Skal på ul på tirsdag da, begynner å nærme seg nå. 5 lengste ukene på lenge ;)

Optimismen min forsvant som dugg for sola når jeg oppdaget brunlig og rosa utflod i får, i dag er den lyyyyyse lyyyse brun igjen så vet da faen va jeg skal tro.

Jeg fikk beskjed å gå på jobb og slappe av og ikke tenke så mye på d, rett og slett ha det grunnleggende bra. Ja jøss... aner ikke hva jeg tror lengre nå! :(

Jeg skal på torsdag er bare 14 dager siden sist og da var alt perfekt så skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan berolige meg med at når alt var perfekt da skal det mye til for ar d går galt, og i allefall med den statestikken for at d skal gå galt i utgangspunktet som ikke akkurat er så veldig høy med tanke på at vi har mistet tidligere -.-'

Blææææ!

Jeg har også lignende bekymringer, opplevde en MA i desember. Hadde rosa i utflod i påsken, så det ble ul i uke 7 for 2 uker siden, et bankende lite hjerte var å se. Min siste MA skjedde i uke ni, så er ekstra bekymret nå, skal til ul igjen på mandag. Er hos jm for ekstra samtaler mtp bekymringen, hun er helt super@ Hun sa at så lenge det er symptomer og formen er som den er (er fortiden sm pga laber energi og trøtthet) så ville ikke hun vært bekymret :)
Du har jo også masse symptomer og brun/rosa utflod er mer vanlig enn vi tror (fikk jeg høre ved siste ul) Vi må prøve å være positive og slappe av og tenke at det skal gå bra! Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Skjønner deg sååå godt! Var på UL i uke 9+4 selv etter rosa utflod så vet hvordan du har det!

Ja det sa de til meg også men erfaringene våre spiller jo så mye inn :(
Nei vi krysser fingrene for at denne gangen går det bra for oss alle!

Optimismen min forsvant som dugg for sola når jeg oppdaget brunlig og rosa utflod i får, i dag er den lyyyyyse lyyyse brun igjen så vet da faen va jeg skal tro.

Jeg fikk beskjed å gå på jobb og slappe av og ikke tenke så mye på d, rett og slett ha det grunnleggende bra. Ja jøss... aner ikke hva jeg tror lengre nå! :(

Jeg skal på torsdag er bare 14 dager siden sist og da var alt perfekt så skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan berolige meg med at når alt var perfekt da skal det mye til for ar d går galt, og i allefall med den statestikken for at d skal gå galt i utgangspunktet som ikke akkurat er så veldig høy med tanke på at vi har mistet tidligere -.-'

Blææææ!
Hadde det samme for ca en uke siden. Lyyyse lyse brun utflod i to-tre dager; ga seg av seg selv, så satser på at alt er bra der inne..

Har nå stikkesmerter i siden, mest sannsynlig voksesmerter men fantasien tar litt av til tider :/

** Er litt morsomt på jobb nå; ingen vet jeg er gravid ennå, men mye barneprat da en som akkurat er tilbake etter permisjon, en som er sykmeldt med termin i august og en til som blir pappa i september.
Kona hans hadde fått streng beskjed om å slappe av - at ved å stresse om hva som kunne skje, så stresset man kroppen, og da kunne det av og til komme helt uskyldige blødninger (og hvis du ikke stresset fra før gjør du det plutselig/mer da)..

Vet jo ikke om det er sant - men hvis det kan hjelpe på å være litt mer positiv er det vel verdt å prøve? ;)

Hadde det samme for ca en uke siden. Lyyyse lyse brun utflod i to-tre dager; ga seg av seg selv, så satser på at alt er bra der inne..

Har nå stikkesmerter i siden, mest sannsynlig voksesmerter men fantasien tar litt av til tider :/

** Er litt morsomt på jobb nå; ingen vet jeg er gravid ennå, men mye barneprat da en som akkurat er tilbake etter permisjon, en som er sykmeldt med termin i august og en til som blir pappa i september.
Kona hans hadde fått streng beskjed om å slappe av - at ved å stresse om hva som kunne skje, så stresset man kroppen, og da kunne det av og til komme helt uskyldige blødninger (og hvis du ikke stresset fra før gjør du det plutselig/mer da)..

Vet jo ikke om det er sant - men hvis det kan hjelpe på å være litt mer positiv er det vel verdt å prøve? ;)

Hadde det samme for to uker siden og da var jo alt perfekt inni der! E liten rosa utflod klump i går kveld men var på jobb og styrte mye på dagen så håper d er grunnen! Er bare at det minner sånn om september og MA tegnene mine :(

fantasien tar jo helt av! :( sånn er min og har kjent "smerter " i hele dag -.-'
Men de er jo egentlig ikke så ille... begynt å tenke at kan være livmoren som flytter seg og derfor skaper blødninger, tenke logisk rett og slett!.

jeg hadde det morsomt på jobb, ei som vet om bebisen hos meg mens resten er i uvissheta i dag snakket vi om personalturen vi skal på 5 juni som er dagen etter eksamen, de bare: jamen da har du jo noe å feire:vi får sjenke deg skikkelig da. Jeg bare jattet med dem og håper at jeg kan avsløre tidenes hemmelighet neste uke liksom! :D

i tillegg fant jeg ut i går at ei venninne er gravid med termin noen dager etter meg, håper virkelig jeg kan fortelle henne at hun får selskap i november liksom! :)

Absolutt verdt og prøve! legen og Jordmora mi synnes jeg er flink til å tenke rasjonellt og logisk oppi alt men begge skjønner reddselen min! Hadde det vært fast legen min i dag hadde jeg fått den UL'n jeg trenger for å få roet meg ned liksom.

Så koselig med venninne med termin samme måned da! Og ja, veldig greit å tenke rasjonelt ^-^ må bare overdøve resten av de rare tankene ;)

Men er jo ikke så lenge til din neste ul nå, er det vel?

Så koselig med venninne med termin samme måned da! Og ja, veldig greit å tenke rasjonelt ^-^ må bare overdøve resten av de rare tankene ;)

Men er jo ikke så lenge til din neste ul nå, er det vel?

Ja er jo kjempe koselig! :D er 6 dager mellom oss så jeg er 11+5 i dag og hun er 10+6! Så jeg bare klamrer meg til håpet om at alt er bra nå!

Hjelper litt at jeg et småkvalm, og ar jeg i går kveld merket at bryst vortene var såre igjen, sist jeg hadde MA mistet jeg jo alle symtomene mine totalt og følte meg ikke gravid!

Nå vet jeg ikke helt hva jeg føler da, klarer ikke få tak i magefølelsen oppi alle tankene!

Neste UL er neste Torsdag! Det bare føles som en evighet til! Syns tiden går ufattelig sakte!

Back
Topp