Pån igjen :(

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Skulle ønske jeg klarte å roe meg ned med tanken på at jeg såg lille levende for 2 uker siden, at alt var perfekt da, men neida.

I dag er d litt brun utflod igjen, og reddselen slår meg nok en gang over ende, lyst å grine, lei av og ha d sånn..

Symtomer:
Kvalme, kastet opp på morran i går.
Trøttere enn vanlig.
Luktesans fra helvette,
Bekkenlåsning ( i følge en venninne)
Oppblåst
Noe treig mage.

Altså masse symtomer, så hvorfor kan jeg ikke bare slappe av! :(

Huff så plaget du skulle bli da...:( skjønner veldig godt at du syns det er ubehagelig å oppleve.
Du får prøve å være positiv og tenke at alt er bra likevel. Mange grunner til at man kan blø som du jo vet.:)
Stor klem

Det er normalt med brun utflod kjære deg. Du må ikke lese så mye på nett og heller bare nyte det. Det at du har sett spiren din forminsker sjansen for MA osv med ihvertfall 50%
Min kusine blødde gjennom de første 13 ukene på alle svangerskapene sine, hun har nå 3 flotte unger :) Jeg vet det er vanskelig å la være å tenke sånn men du har oddsen med deg :)

Gått fra brunt til rosa nå, orker ikke mer, ringe legen i morgen er ikke vits i kveld regner jeg med

Stor klem til deg dra til legen å få d sjekket ut! Bedre det enn å gå rundt å være engstelig!

Skal på UL neste torsdag vet ikke om jeg orker og ringe legen vil liksom ikke vite alt er likt som i september :(

Sender deg en trøsteklem ♡ tror nok alt er bra, men skjønner bekymringen godt. Bestill deg en ul time så får du roet nervene..

Sender deg en trøsteklem ♡ tror nok alt er bra, men skjønner bekymringen godt. Bestill deg en ul time så får du roet nervene..

Takk♡
Vet ikke hva som gjør at skrekken tar so over nå, klarer rett og slett ikke tenke at det var sånn for 14 dager siden og, da såg du hjerte to dager etterpå!

Er jo ikke snakk om mye en gang! :( åååh lei.no

Får se om jeg er kvalm, og lignende i morgen tidlig. Og heller bare tenke som så at jeg må prøve. Skal ringe å få en time i morgen uansett redd jeg har en ny nyrebekkenbetendelse og da kan jeg snakke med legen da!

Jeg skjønner redselen din. Jeg har blødd fra og til hver dag i en uke nå. Jeg er 11+5 i dag. Det er lyserødt slim. Alt er i orden. Lille baby spreller som bare det. Var i ul i går. Alt er nok bra med din lille skal du se:)

Jeg skjønner redselen din. Jeg har blødd fra og til hver dag i en uke nå. Jeg er 11+5 i dag. Det er lyserødt slim. Alt er i orden. Lille baby spreller som bare det. Var i ul i går. Alt er nok bra med din lille skal du se:)

Takk <3 håper jeg ser en sprell levende liten gave neste UL! Bare en uke igjen!
Vært mye aktiv og styrt på jobb i dag så kanskje det er grunnen! :)

Huff.. Skjønner deg så inderlig godt:( Grusomt når det blir slik, og tankene vil jo svirre. Ikke les på nett iallfall, det står så mye rart. Husk at alle svskap er ulike, og at du har masse symptomer <3

Klem

Huff.. Skjønner deg så inderlig godt:( Grusomt når det blir slik, og tankene vil jo svirre. Ikke les på nett iallfall, det står så mye rart. Husk at alle svskap er ulike, og at du har masse symptomer <3

Klem

Takk <3
Tror ikke det er mer på nett jeg kan lese nå, lest det meste, blir litt roligere av solskinnshistoriene jeg finner da! :)

Huff kjære deg. Det hørtes slitsomt og vondt ut å tenkene disse tankene:/
Kan ikke slippe til hos jordmor for å høre hjertelyden?

Huff kjære deg. Det hørtes slitsomt og vondt ut å tenkene disse tankene:/
Kan ikke slippe til hos jordmor for å høre hjertelyden?

Vært hos legen hun ville ikke lytte etter den siden jeg ikke er ferdig med 11+... og mente at siden jeg skulle på ul om en uke kunne det vente.

Jordmoren er ikke på kontoret denne uken, men satser på å ringe henne mandag.

Vært hos legen hun ville ikke lytte etter den siden jeg ikke er ferdig med 11+... og mente at siden jeg skulle på ul om en uke kunne det vente.

Jordmoren er ikke på kontoret denne uken, men satser på å ringe henne mandag.

Synd hun mente det:(
Håpe du slipper til hos jm. på man. da:)

Synd hun mente det:(
Håpe du slipper til hos jm. på man. da:)

Hun er kjent for å være ufølsom -.-'
Men siden bebisen var helt fin og levde og sprellet for 14 dager siden 9+4 så mente u
Hun at d var aå liten sannsynlighet at det gikk galt at det var ikke vits å sjekke -.-'

Jordmoren min er totalt anderledea heldigvis!

Hun er kjent for å være ufølsom -.-'
Men siden bebisen var helt fin og levde og sprellet for 14 dager siden 9+4 så mente u
Hun at d var aå liten sannsynlighet at det gikk galt at det var ikke vits å sjekke -.-'

Jordmoren min er totalt anderledea heldigvis!
Godt din jm. er anderledes:)
Men uansett alt er nok fint:)
Jeg har hatt blødninger hele veien, og i dag så jeg verdens skjønneste krabat på ul:)<3

Godt din jm. er anderledes:)
Men uansett alt er nok fint:)
Jeg har hatt blødninger hele veien, og i dag så jeg verdens skjønneste krabat på ul:)<3

Takk <3
Håper alt e bra!
Blir ei lang uke det her!

Takk <3
Håper alt e bra!
Blir ei lang uke det her!

Ja, det skjønner jeg det blir:)
Her har jeg forresten både hatt brunlig utflod, rosa utflod ogvanlig rødlig blødning. Min mor blødde i 8mnd med meg;)

Back
Topp