På'n igjen!

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Føles nesten som vi har 50/50 med barnehagen for tida! ;-)
En uke i barnehagen, og så en uke hjemme...
Omgangssyken er tilbake!
Vasket klær, madrasstrekk, sofatrekk, gulv og bord i hele dag... Kommer alle veier, stakkars!

Håper virkelig jeg slipper unna denne gangen, nå som jeg endelig har begynt å legge på meg. Kan ikke kaste opp alle kiloene igjen....

Men siden minste kastet opp over hele meg, for så å dytte de små fingrene i munnen min, er det vel umulig å unngå nå. Krysser fingre og tær!

Off! God bedring og håper du ikke blir syk!

Omgangssyken er tilbake!
Vasket klær, madrasstrekk, sofatrekk, gulv og bord i hele dag... Kommer alle veier, stakkars!

Håper virkelig jeg slipper unna denne gangen, nå som jeg endelig har begynt å legge på meg. Kan ikke kaste opp alle kiloene igjen....

Men siden minste kastet opp over hele meg, for så å dytte de små fingrene i munnen min, er det vel umulig å unngå nå. Krysser fingre og tær!
Uff håper på rask bedring til de små og at du slipper helt unda! Vi har hatt samme greia i en uke nå, å det er skikkelig kjipern! Slapp unda vi voksne da, så det er håp;)

Off, håper du slipper unna!! Hater omgangssjuka!

Omgangssyken er tilbake!

Klassisk, første året i barnehage- da får de jo alt mulig :( god bedring!

Det er helt forferdelig. Håper du slipper unna! Tips er å vaske alt med såpe, spesielt hender etter du har vasket og ordnet i sengetøy og klær han har kastet opp på. Det var sånn vi slapp unna sist gang ;/

Mine to har også omgangssyken nå. Hatt det siden mandag. Var i god form i går, men en siste hjemmedag fra bhg. Sendte de dit i morres og fikk tlf etter to timer om at han ene har kastet opp igjen. Bah! Men ser ut til at jeg og gubben har berget gangen her da. Vi hadde en helt forferdelig runde i nov også. Da spydde jeg sammenhengende i fem dager. Nå er jeg redd det hadde kunnet starte fødsel.

Back
Topp