På'n igjen!

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Hei jenter! Jeg er ny her, testa positivt nå i kveld. Er helt i sjokk. Det var ikke planlagt. Har en gutt på 1år fra før, og minnene fra forrige graviditet, fødsel og barseltid sitter som støpt. Flere her som syntes det er litt skummelt? Føler meg helt teit, men denne gangen VET jeg jo hva jeg går til og det gjør meg litt stressa ;)

Gratulerer så mye, og velkommen til oss:-)
Jeg tenker mer at det som er skummelt er at jeg skal bli tobarns mamma, hvordan vil gutten min reagere osv....

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Tusen takk :)
Ja det tenker jeg også. Har litt dårlig samvittighet for at lillegutt må dele på mamma og pappa, han er jo så liten enda!

Gratulerer så mye :) og velkommen til oss :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Gratulerer så masse :)

Det kommer til å gå kjempe bra :) du har flere måneder på å forberede deg.
Selv fikk jeg mine 3 på 2,5år :)

Jeg har det ganske likt som deg... har to barn fra før da, og minste er straks 1 år... det er jo lille babyen min enda...♡

Grattis :) Og velkommen til oss .)
Ja, litt sånn overalt om dagen :P Hadde ein lang fødsel sist på 47 timar, epidural som funka i to timar, Jr reagerte dårleg på pressrier og vart henta av intensiven når han kom ut. Hadde navlestrengen rundt halsen + knute på den og hadde fått i seg masse fostervatn med bæsj i...
Mista riene når hovudet var i åpningen i 8 min.
Har bestemt meg for å utnytte tilbude om samtale om forrige og kommande fødsel med spesial JM på sjukehuset. Ting skal vera nøye planlagt denna gongen.

❤️Gutt februar 2014❤️

Gratulerer så mye :-) litt skrekkblandet fryd ja! Spent på hvordan mini takler å bli storebror!

"Godt" å se at vi er flere som synes det litt skummelt;) Her ble det bestemt keisersnitt da jeg var 7 dager over termin pga stor baby(som vi alle hadde visst i flere mnd...) og jeg er ikke den største jenta. Infeksjon i luftveiene etter fødsel, så hasta avgårde til et annet sykehus og nyfødtintensiv. Gutten min var 4858g, så livredd for stor baby denne gangen og. Og evnt at jeg ikke får ks. Mange tanker ikveld!:(

Ja det var ein god plugg :) Her var mini 4407 og tykte det var meir enn nok. Skal be om tettare oppfølging denna gongen og ul ved fødsel eller dersom hovudet festar seg. Eg skal veta kor navlestrengen er. Har eit stoooort ønske om å få babyen min rett opp på brystet etter fødsel denna gongen ❤️
Be om å få samtale med JM på sjukehuset. Forklar situasjonen og sammen lagar dikka ein fødselplan som kan inkludera ein veksestimering eit par veker før termin :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Gratulerer. :)

Hadde nok syntes det var skummelt hvis jeg ble gravid når gutten var 1 og ikke nå når han er to. Var nok ikke klar da, men hadde vel blitt det etterhvert. Fødsel med førstemann og andremann blir nok veldig forskjellig. Kroppen din har jo gjort dette nå nettopp. Tror iallefall den kommer til å gå raskere.

Takk takk :) kroppen min aner ikke hva fødsel er ;) keisersnitt 10 dager over termin sist. Hodet var ikke festa, kunne dytte det opp sa de. Og han lå fryktelig langt opp. 0 cm åpning. Gynekologene mente det var kroppen sin måte å si at dette går ikke, baby var for stor :p
Så veldig spent på denne gangen... Ønsker nok ks om det blir en stor baby

"Godt" å se at vi er flere som synes det litt skummelt;) Her ble det bestemt keisersnitt da jeg var 7 dager over termin pga stor baby(som vi alle hadde visst i flere mnd...) og jeg er ikke den største jenta. Infeksjon i luftveiene etter fødsel, så hasta avgårde til et annet sykehus og nyfødtintensiv. Gutten min var 4858g, så livredd for stor baby denne gangen og. Og evnt at jeg ikke får ks. Mange tanker ikveld!:(
Jeg har også blandede følelser! Graviditeten var hard sist, fødselen varte i 2 døgn med tette rier, stort barn (100 g mindre enn din), og barseltiden ble kjempehard+at bekkenet ikke ble bra før ett år etter fødsel... Men at det blir 2 år mellom dine, tror jeg går veldig bra!!! Litt mer mellom mine, men ikke mye. Og det skjer så mye på de 9 mnd med eldste, at det går fint tror jeg. De kommer til å få kjempetette bånd! Det skremmer meg ikke. Men tida som kommer, å ja... Ville bli gravid nå da, men likevel er det med skrekkblandet fryd :-)

Back
Topp