På'n igjen!

juniskatt13

Betatt av forumet
Våknet til positiv test idag. Tatt p-pilla fast etter første mens etter fødsel, men nå er jeg 12 dpo så måtte sjekke! Rakk ikke blunke en gang før den ble positiv.. Litt blandete følelser da jeg føler det blir litt for tett, har en på snart 9 mnd nå. Men man får ta ting som det går, håper vi kan bli litt bedre kjent :) ser det er mange som har hengt her en stund :)

Gratulerer med et lite sjokk ;) Blir nok bra med så tette, mange jeg kjenner som har to tette ville ikke valgt annerledes!

Gratulerer så mye emed en liten spire på vei:) To tette blir nok kjempekoselig!!

Gratulerer så mye med en liten juni skatt på vei!! Skjønner godt at det var ett lite sjokk når en egentlig går på pilla ! Men blir nok sikkert kjempe stas bare dere blir vant med tanken på at dere skal få to tette!

Jeg har en på 11 mnd nå, så blir tett her også :))) gratulere sååå mye med et litte sjokk :))))

Gratulerer med sjokket. Var ikke planlagt her heller, men begynner å glede meg nå allikevel :)

Gratulerer med en liten spire på vei :)
Skjønner godt at det er et lite sjokk, men det kommer nok til å gå kjempe bra :)

Alveskatt skrev:
Gratulerer så mye emed en liten spire på vei:) To tette blir nok kjempekoselig!!

:D

Back
Topp