På'n igjen...

Aislin

Gift med forumet
Da har jeg vært hos legen, og drar videre til dagposten på sykehust. Er jeg heldig får jeg bo ei natt eller tre på nevrologisk, hipp hurra for tidenes mest ufunksjonelle kropp (som i tillegg gikk ut på 25-års garantien i går...).

offfff... føler sånn med deg snuppa!!!!!! håepr du får hjelp nå i noen dager. stor klem.

ORIGINAL: ohBaby!

offfff... føler sånn med deg snuppa!!!!!! håepr du får hjelp nå i noen dager. stor klem.

Hva var det for en elendig bursdagshilsen da???? Tullekropp [&:] Håper du kommer særdeles raskt til hektene igjen!!!

Men du? Jeg har ikke vært på her siden torsdag og derfor glippet jeg helt på bursdagen din i går.. [8|]
Så da må jeg få si:
GRATULERER sååååååååå mye med overstått!!!!

Usj så kjipt at kroppen ikke oppfører seg som den skal [:@]
Var ikke på her i går så du får litt forsinket gratulasjon

Gratulerer med dagen i går

*klemmepå*

uff da... kjedelige greier!

sender deg en stoooor klem!!!
håper ting bedrer seg igjen fortere enn fortest!!!

Nei uff! Nå synes jeg kroppen din kan få en pause..... Håper du kommer deg fort til hektene snuppa, skal sende bli fort frisk støv i din retning jeg[:)] Mega klemmmmmmmm!

Gratulerer så mye med overstått bursdag. [:)] Så leit å høre at kroppen din slår seg vrang stadig. Håper du kommer fort til hektene igjen. Klem!

Usj da, så kjedelig!!!
Håper det går fort over [:)] Klemmer til deg

Jauda... Da er jeg innskrevet og sparka hjem igjen fordi de ikke kunne sette i gang med kortisn før etter MR imrgen,i fare for å ødelegge bildene. Det betyr enn laaaaang dag på dagposten i morgen ogs¨å. Kjenner jeg begynner å få tiltagende hodepine nå, så dette skal

uff, uff... kan ikke si så mye som ikke allerede er sagt, så masse, masse god bedring!!

ORIGINAL: Kaizer

Usj da, så kjedelig!!!
Håper det går fort over [:)] Klemmer til deg

Jepp [:)]

Uff! Så utrolig kjedelig og slitsomt. Håper du får masse hvile og at du snart får medisinene dine!!!
Jeg har heller ikke vært her noe særlig, så her kommer forsinket bursdagshilsen:
Gratulerer med dagen Aislin!

Håper den var fin til tross for sykdomstull

Huffhuff - ikke no gøy det der altså. Håper du blir rask bedre, vil iallefall ønske deg god bedring!!

uff! masse god bedring! du har vist at du er litt av ei tøff dame flere ganger så du kommer deg nok fint gjennom dette også! :)

Back
Topp