På'n igjen!! Gravid med nr 2

Grattis :) jeg skal også ha en til. Blir 3dje her! Termin 27 desember.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer!! Jeg har også lyst på nummer tre, men er litt skeptisk ift alt det praktiske (større bil, hus osv). Kan jeg spørre hva det var som gjorde at dere hadde lyst på en til? Hvor langt på vei er du nå forresten? :)
 
Gratulerer!! Jeg har også lyst på nummer tre, men er litt skeptisk ift alt det praktiske (større bil, hus osv). Kan jeg spørre hva det var som gjorde at dere hadde lyst på en til? Hvor langt på vei er du nå forresten? :)
Vi hadde ikke lyst på :p jeg gikk på ppiller. Men har skjedd en glipp . Har ikke tatt de til samme tid og glemt et par piller. Det var nok denne gangen. . Men klarte ikke å gjennomføre abort. Så vi gleder oss nå. Selv om det blir tøft. Og dyrt. Vi må ha ny bil, og bygge på huset! :p

Nå er jeg 14 uker på vei i morgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi hadde ikke lyst på :p jeg gikk på ppiller. Men har skjedd en glipp . Har ikke tatt de til samme tid og glemt et par piller. Det var nok denne gangen. . Men klarte ikke å gjennomføre abort. Så vi gleder oss nå. Selv om det blir tøft. Og dyrt. Vi må ha ny bil, og bygge på huset! :p

Nå er jeg 14 uker på vei i morgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kommer nok til å bli kjempe bra!! :) Har du lyst å vite kjønn på forhånd? Hva sa deres nærmeste om nyheten? :)
 
Det kommer nok til å bli kjempe bra!! :) Har du lyst å vite kjønn på forhånd? Hva sa deres nærmeste om nyheten? :)
Vi vil vite kjønn ja ! :) nei, de gleder seg dem! :) men er fortsatt bare de nærmeste som vet. Og sjefen min fikk vite her om dagen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi vil vite kjønn ja ! :) nei, de gleder seg dem! :) men er fortsatt bare de nærmeste som vet. Og sjefen min fikk vite her om dagen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spennende da!! Hva tror du det er? :)

Og hva sa sjefen?? Hehe
 
Spennende da!! Hva tror du det er? :)

Og hva sa sjefen?? Hehe
Han sa ikke annet enn at det måtte bli noen forandringr enn det som var planlagt. Jobber på skole. Så er snakk om 3.5 mnd fra skolestart til jeg går ut i perm. Og der jeg egt skal jobbe er det sårbart med fravær. Formen er jo bra nå. Men antydninger til bekkenløsning og hadde det med de to andre. Så er jo stor sjangs for at det blir sånn nå og. Men jeg håper å slippe unna med det jeg har nå :)

Jeg tror det er en 3dje gutt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei:) eg er 11+1 i dag:) fikk en gutt 8.6.13:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Så koselig! Gratulerer!!
Åh, alle disse graviditetene gjør meg enda mer sugen på nummer tre... (Sier jeg mens baby hoiet ovenpå og tydeligvis ikke vil sove og storebror har vært sutrete i hele dag fordi han er syk..) ;)
Hehe var klar for nr 2 rett etter fødsel:) men lot kroppen ta valget:) hehe, husker jordmor spurte om eg ville gjør det igjen, svarer var ja med en gang:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Back
Topp