Påmeldingsliste til Hemmelig Venn - høsten 2010

Jeg vil gjerne være med[:)]
 
Var så i tvil om jeg ville være med eller ikke, men shit au, blir med...[8D]
 
Kan jeg få veære med også??? [:D]
 
Flotters :)


Skal oppdatere i morgen, for nå ser jeg i kryss her fordi jeg er sliten og trøtt.
 
Ja er bare å begynne!
Greit å ha litt god tid synes jeg!
 
Bare et lite spørsmål: Er det akseptert å kjøpe noe på en nettbutikk og bare få det sendt rett til mottakeren? [8D] Sånn for oss som ikke har ubegrensede midler, eller en scrappebutikk i nærheten. [:)]
 
ORIGINAL: toneany

Bare et lite spørsmål: Er det akseptert å kjøpe noe på en nettbutikk og bare få det sendt rett til mottakeren? [8D] Sånn for oss som ikke har ubegrensede midler, eller en scrappebutikk i nærheten. [:)]



Det bør vel være greit vil jeg tro :) Så lenge du kjøper for 150 kr så ser jeg ikke noe galt i det.
 
Når får vi tildelt venn?
Ivrig på å begynne å planlegge skjønner du:)
 
vennene blir delt ut i ettermiddag/kveld. jeg er på jobb i dag så får ikke gjort det før. jeg har satt opp hvem som skal sende til hvem, så har bare igjen å sende pm'r til folk.
 
Da skal alle de påmeldte ha fått PM om hvem de skal kjøpe gave og sende til!
Er det noen som ikke har fått, så send meg en PM fort som mulig slik at vi kan få rettet opp i eventuelle blundere ;)


Jeg vil sterkt oppfordre ALLE til å sjekke at de har skrevet i ønskeliste tråden. Ellers er det jo fritt frem for å kjøpe akkurat det man selv vil.. det er uansett vanskelig å vite hva "fremmede" personer liker og ikke.. så vær så snill, skriv i ønskelistetråden (jeg garanterer ikke for at du ikke ender opp med noe skrot hvis du ikke gjør det)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Og HUSK SENDEFRISTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hvordan er det med sending? Skal vi sende i vanlig smart post konvolutt eller skal det sendes med smartpost eske?
 
Dette velger man selv vil jeg tro....
Bare at man selv er ansvarlig for at pakken kommer frem:)
 
Back
Topp