Påmelding tupperware treff tirsdag 16.3 for jessheim jentene:) og andre hvis de vil komme;)

Helenewest

Forelsket i forumet
Kan dere som melder dere på skrive her også, så får jeg sendt dere en pm med adresse og tlf nr[;)] 
Gleder meg[:D]

Dytter denne litt jeg:)

Vi kommer, så sant lillegutt er i form. Han spiser så dårlig om dagen, så hvis vi må på helsestasjon og får time på tirsdag så må vi nesten dra dit [:)]

Vi kan, men mååå trene så er ikke ferdig dusja og får dratt hjemmefra før halv ett kanskje...

Dytter!

vi kan bare på formiddagen, kontraktsmøte på ettermiddagen,...
Så da får vel ikke vi hvert med denne gangen heller..[8|] Får aldri sett de søte bebissene og mammane demmes vi[:o]

Det er fra ca kl 12-14[:D] håper du får til å komme[;)]

Hvor blir det av resten av gjengen da?? [8|] KOM IGJEN DA [:D][:D]
Jeg KAN godt ta treningen senere på dagen altså (er bare det at da må jeg ha med Jonas på barnepassen...stønn...pes...hehe...)

ORIGINAL: Minismurf

Jeg KAN godt ta treningen senere på dagen altså (er bare det at da må jeg ha med Jonas på barnepassen...stønn...pes...hehe...)

Hvis du vil det så hadde jo det vært supert[:D] tenkte jeg skulle lage både noe sunt og usunt[:)]

ORIGINAL: *Høna*

Kl når er det?

Fra 12 også hplder vi på til folk blir lei[:)] sånn to tre tiden[;)]

Dytt

ORIGINAL: odin08.06.07

Hvis du vil det så hadde jo det vært supert[:D] tenkte jeg skulle lage både noe sunt og usunt[:)]

Ååå, jeg shaker så kan ikke spise verken sunt eller usunt... [:(] Men tar gjerne en kopp te [:D]

Dytt

Vi kommer [:D].

Dytter jeg og...
Syns det er dårlig oppslutning blant jentene altså... [&:] Må ikke handle hvis det er greia lsm [8D]

Dytter jeg og...
Syns det er dårlig oppslutning blant jentene altså... [&:] Må ikke handle hvis det er greia lsm [8D]

Vi får en fra skanska som skal ordne opp i reklamasjonssaker i morgen. Aner ikke hvor lenge de holder på så må nok stå over.. Kan vi ikke ta det en annen gang så flere kan være med, vil så veldig gjerne se på det nye og handle litt babytupperware. [:)][:)]

ORIGINAL: Annelise og Dennis

Dytter jeg og...

Vi får en fra skanska som skal ordne opp i reklamasjonssaker i morgen. Aner ikke hvor lenge de holder på så må nok stå over.. Kan vi ikke ta det en annen gang så flere kan være med, vil så veldig gjerne se på det nye og handle litt babytupperware. [:)][:)]

Kan sikkert ta det flere ganger [;)]

Back
Topp