Påmelding til hemmelig venn!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Kan alle som ønsker å være med på hemmelig venn skrive i denne tråden innen kl 23:30 i kveld (mandag)?

Også må vi bli enige om hvordan vi gjør det med navn og adresse.... Etter hva jeg forstår så er det ikke alle som ønsker å registrere seg på nettstedet elfster, med navn og adresse. Om ikke alle ønsker det må vi finne en "hovedperson" her inne som kan påta seg oppgaven med å få inn navn og adresse på alle som er med, og dele ut en til hver :) hva tenker dere jenter?

I'm in og har også registrert meg

Jeg er med :-) Men er tydeligvis helt ute, for jeg vet ikke hva Elfster er fornoe. Så jeg bare venter å ser hva vi blir enig om før jeg registrerer meg :-)

Jeg er med :-) Men er tydeligvis helt ute, for jeg vet ikke hva Elfster er fornoe. Så jeg bare venter å ser hva vi blir enig om før jeg registrerer meg :-)
Aldri brukt det før jeg heller, men registeret meg likevel:p brukte den linken som var lagt ut i den andre posten om hemmelig venn;)

Jeg er med :) Men er tydeligvis helt ute, for jeg vet ikke hva Elfster er fornoe. Så jeg bare venter å ser hva vi blir enig om før jeg registrerer meg :)
Jeg kopierer fra den andre hemmelig venn tråden:

Elfster er laget for slike Hemmelig Venn gave utvekslinger. Man registrer seg der og så trekker den etter fristen har gått ut en partner til hver. Deretter kan du stille hemmelige spørsmål til din partner for å få vite ting om henne og om feks barnet hennes for å få ideer til hva du kan kjøpe. Da får partneren din en email om at noen har stilt ett spørsmål. I tillegg er det mulighet for de som registrer seg å lage "ønskeliste" om man vil som kan gjøre det lettere for partneren å finne noe kjekt å gi.
Jeg har vært i forum når jeg giftet meg og nå mens vi har prøvt å bli gravide og begge gangene brukte vi Elfster til slik hemmelig venn gave utveksling og det fungerte kjempe fint :) Og så var det veldig kjekt å kunne still spørsmål til dem man skulle gi gave til uten at man måtte røpe hvem man er. Det er heller ikke noe problem å slette brukeren om man vil når utvekslingen er over. Som sagt har jeg aldri hatt problemer der inne med unødvendig email eller reklame som blir sendt eller lignende, men jeg forstår jo at folk kan være skeptiske :)

Jeg kopierer fra den andre hemmelig venn tråden:

Elfster er laget for slike Hemmelig Venn gave utvekslinger. Man registrer seg der og så trekker den etter fristen har gått ut en partner til hver. Deretter kan du stille hemmelige spørsmål til din partner for å få vite ting om henne og om feks barnet hennes for å få ideer til hva du kan kjøpe. Da får partneren din en email om at noen har stilt ett spørsmål. I tillegg er det mulighet for de som registrer seg å lage "ønskeliste" om man vil som kan gjøre det lettere for partneren å finne noe kjekt å gi.
Jeg har vært i forum når jeg giftet meg og nå mens vi har prøvt å bli gravide og begge gangene brukte vi Elfster til slik hemmelig venn gave utveksling og det fungerte kjempe fint :) Og så var det veldig kjekt å kunne still spørsmål til dem man skulle gi gave til uten at man måtte røpe hvem man er. Det er heller ikke noe problem å slette brukeren om man vil når utvekslingen er over. Som sagt har jeg aldri hatt problemer der inne med unødvendig email eller reklame som blir sendt eller lignende, men jeg forstår jo at folk kan være skeptiske :)

Jepp, holder på med registrering i skrivende stund. Men etter hva jeg forstår så er det ikke alle som vil registrere seg der uansett?

Nei vi få bli enige om hva som er best :) Dersom noen ikke vil bruke Elfster så sletter jeg bare den utvekslingen så klart, ikke noe problem det :)

Men vi kan jo se hvor mange som melder seg på her... var jo mange flere på den andre tråden...

Høres jo koselig ut, men også litt skummelt å gi navn og adresse når man har utlevert så mye om seg selv her inne! Brått får man naboen som hemmelig venn liksom. Hi hi! :-)

Jeg er med

Jeg er med, har ikke fått meldt meg på Elfster enda..

Jeg er med! Har også registert meg i elfster, sånn i tilfelle;)
I'm in og har også registrert meg
Høres jo koselig ut, men også litt skummelt å gi navn og adresse når man har utlevert så mye om seg selv her inne! Brått får man naboen som hemmelig venn liksom. Hi hi! :-)
Jeg er med, har ikke fått meldt meg på Elfster enda..
Om det ikke er for sent, så blir jeg gjerne med :-)
Åååånei! Er det for sent?:/
Nei vi få bli enige om hva som er best :) Dersom noen ikke vil bruke Elfster så sletter jeg bare den utvekslingen så klart, ikke noe problem det :)
Ok.. da er vi 12?? Er det noen som absolutt ikke vil melde seg på elfster? Synes det virket veldig kjekt å kunne stille spm og så videre, men er det noen som heller vi prøve å finne noen som kan ta ansvar for fordelingen kan vi jo det...

Spør de på den andre tråden som ikke har meldt seg her også..

Tror jeg venter til neste gang, da pengene må gå til nytt bad og barnerom denne måneden! :-)

Back
Topp