Påmelding Drammenstreff

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Siden det var så mange i den andre tråden som svarte at de kanskje skulle være med på treffet lørdag 12 april kl 13 på Dollys så lager jeg en ny tråd for bare de som vet sikkert at de skal være med. Tenkte å ringe på torsdag å høre med Dollys om vi kan reservere bord, og litt om barnestoler,vognplass osv. Så meld dere på i denne tråden innen onsdag (9 april) og skriv hvor mange barn/alderen på barn/om dere trenger stol/om dere skal ha med barnevogn inn på Dollys (tror kanskje det er lurt at de som har litt eldre barn og skal kjøre bil burde la barnevogna bli igjen i bilen ellers kan det bli trangt[:)])

Vi er med.
Snuppa er 1,5 år
[:)]

.

jeg blir gjerne med!
Ingen vogn her da, bare ei lita tulle i magen som kommer i juli[:)]

Ingen flere Drammensere som skal bli med på treff på lørdag? Hva med dere andre som skrev i den andre tråden? Hadde vært koselig om vi ble noen flere[:)]

jeg blir med med dateren min på nesten 3 trenger bare en vanlig stol til hun og har nok ikke med vogn.

Da blir vi 6 voksene og fem barn hvis jeg har regnet riktig[&:] Er vel ikke nødvendig å bestille bord da? Blir ikke så store gjengen,og har lest om en del andre treff hvor mange ikke møter opp, så dumt hvis det skjer! Så jeg foreslår at vi møtes på parkeringsplassen utenfor Dollys kl 12:45 så kan vi jo hjelpe hverandre opp med vogner og sånn, også er det lett å finne hverandre[:)] Hvis det er OK for dere andre?

Går sikkert greit å ikke bestille bord siden vi er der når det åpner. Men holder det ikke å møtes sånn fem på, ettersom ikke det åpner før ett?

høres greit ut det

ORIGINAL: Ida_83

Går sikkert greit å ikke bestille bord siden vi er der når det åpner. Men holder det ikke å møtes sånn fem på, ettersom ikke det åpner før ett?

Jo det er sant. Fem på ett holder da[:)] Blir koselig å møte noen andre Drammens mammaer[:)]

Jeg må nesten ta det litt som det kommer...Pga ting som har skjedd her hjemme..

ORIGINAL: Madde34

Jeg må nesten ta det litt som det kommer...Pga ting som har skjedd her hjemme..

Det skjønner vi veldig godt.
Håper virkelig at alt vil gå bra med han!!

ORIGINAL: suki

Lucky må også se an formen til de små, så er litt usikkert om hun kommer. Men kanskje!! [:)]

Vi er på plass fem på ett!!

Men siden det er lørdag; er det kanskje vanskelig å få parkeringsplass på dolly/picasso-parkeringen? Eller er en del av plassen der forbeholdt dollys gjester nå? (Har ikke parkert der etter at dolly åpna).

men skal vi fortsatt møtes litt før det igjen ved brua, og gå sammen med WZ?
mulig det er mye fylt opp rundt omkring, men er jo parkeringshuset og tinghuset i tillegg da, så plass får man nok [:)]

det kan spøke for meg i morgen..
Skulle egentelig blitt lagt inn på sykehuset for to dager siden, men jeg nektet og fikk lov til å være hjemme mot at jeg tok ting med ro.. Har prøvd så godt jeg kunne, men har allerede svimt av en gang i dag, og er veldig svimmel generelt, så vet rett og slett ikke om jeg tør å dra ut i morgen når jeg ikke er sikker på om jeg i det hele tatt klarer å komme meg hjem... utrolig kjipt.. Må se det litt ann nærmere morgendagen..

Hei ser at det ikke bare er vi som er syke[:(] Sittet oppe det meste av natten med en syk baby,og er selv heller ikke i særlig form. Så dere som er igjen får bestemme om dere vil treffes eller utsette det til flere kan bli med[:)]

jeg syns vi skal utsete det til det er noen flere som kan .

Det er helt greit for meg hvertfall, er jo koselig at vi er en del når vi først skal møtes. White Zinfandel, hva mener du?

Da tar vi det igjen snart, når alle sjuklingene er i bedre form [:)][:)]

Back
Topp