Påleggstips

Februargull2017

Betatt av forumet
hjelp meg med påleggstips! Jeg har nå i 4 uker kun spist knekkebrød med hvitost! Er så kvalm og lite matlyst! Men nå har det løsnet liiiittegranne. Får endelig i meg brødskive uten å kaste opp ved tanken! Spiser nå ei brødskive annenhver time(ellers blir jeg frykteliiiiig dårlig igjen), og jeg spiser kun leverpostei på(da ingenting annet frister)! Begynner å bli drit lei av leverpostei nå slik at jeg da vil slite med å få i meg mat igjen!! Hjelp meg med å finne på noe pålegg!? Hjelphjelp

Jeg har spist mye skive med smør og bringebærsyltetøy

Nett som å lesa om meg... eg ete og kvar/annakvar time, for da meste knekkebrød med kvitost... eller skjeva med leverpostei! Av og te riste eg ei skjeva og har på kun smør. Eller så har eg ein sjelden gang nugatti, Sjokade eller syltetøy om kvalmen e under kontroll bare for litt variasjon!

Ost og skinke med agurk har blitt go-to pålegget i det siste når ingenting annet frister... ellers så blir det leverpostei eller ristet brød med litt smør.

Ristet brød med skinkeost frister mest her [emoji4]

Brunostdilla har slått inn for fullt her :D

Gräddost, taffelost, krem ost, prim, gomme, ribberull, sylte, leverpostei med rødbeter, skinke m italiensk salat, omelett, eggerøre å røykalaks, reker, mosa banan.
Bare det æ kom på i farta no

Her går d i hvitost, leverpostei, hamburgerrygg og bringebærsyltetøy

Egg, både kokt og stekt
Ost/skinke
Servelat
Syltetøy
Div. Smøreoster
Sjokoladepålegg

Her går det helst også i leverpostei, men det er for jernets del :joyful:

Back
Topp