Påleggsinspirasjon

MissPreggo

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
Jeg har alltid vært glad i og spist mye spekepålegg. Fårepølse, salami, spekeskinke, fenalår osv.. alt dette jeg ikke kan spise nå :confused::oops:o_O:p

Så nå trenger eg virkelig litt påleggsinspirasjon, for jeg begynner å bli lei syltetøy og ost og skinke :hilarious:

Helst litt sunt :joyful:
 
.. Og jeg min idiot leste planleggingsinspirasjon og tenkte "babygreier!! Hurra!"
:rolleyes:

Prim, tine smøreost, servelat og majones, Nugatti, kaviar, makrell i tomat(sett at du klarer lukta), prøvd banan på brød?

Annet enn det kan du jo faktisk lage det havregrøt istede, der bruker jeg ha masse rart oppi! Kokos, yoghurt, rosiner, fruktbiter, syltetøy? Akkurat syltetøy i grøt er ikke for meg, men det finnes folk som liker det.
 
Savner salamien!
Jeg er kjedelig for tida og kjører stort sett rugsprø med makrell i tomat eller ost, men også fått dilla på ostesmørbrød i det siste.
 
Mannen stekte forresten pizza før han reiste bort forrige uke, da hadde han strandaskinke på toppen, den var helt crispy når den var stekt! Nam!
 
Ristet brød med smør og tomatost
Egg og bacon
Leverpostei og majones
Ostesmørbrød med smør, ost og grillkrydder
 
Jeg er veldig kjedelig for tiden, her blir det toast med ost og skinke til både frokost og kvelds:p så en sann tråd var etterlengtet for min del:D
 
Samme her, skive med ost og skinke, gjerne til frokost middag og kvelds :hilarious:

Jeg også! Ost og skinke er magisk! :Heartred
Eventuelt potet med smør (og tilbehør som kjøtt/fisk) eller pasta med tomatsaus :love7

På kvelden er liksom eneste tiden jeg virkelig kan spise meg mett å go uten å bli kvalm! Det er deilig!
 
Jeg er veldig glad i bacon, så jeg har kjøpt et slikt baconkrydder fra Deliciou. (Det er vel vegansk mener jeg, ikke at det var grunnen til at jeg kjøpte da). Blander krydderet med lettmajones og har på knekkebrød eller brødskive. Det krydderet er også knallgodt å ha på ostesmørbrød syns jeg! :)
 
Eg har ikkje fått noko kvalme, men matlysten er ikkje noko å skryte av uansett.. Ingenting så frista, så dette innlegget var lurt;) skulle gjerne kommet med tips, men er heilt blank for tida.. :happy:
 
Back
Topp