Pålegg

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Hva for pålegg gir dere småtassene deres?
Vanskelig å finne noe som ikke inneholder for mye sukker eller salt..
 
Enig! Vesla har spist leverpostei en stund, men er litt lei virker det som. I barnehagen gir de enten ost, levepostei eller prim tror jeg. Prim er jo mye sukker... men nå har vi gitt litt prim her hjemme også, eller smurt ut egg eller banan, bare for å få ho til å spise brød mens ho er lei.
Tar gjerne imot tips jeg også!
 
Makrell i tomat, kremost/smøre ost, servelat, leverpostei, hummus, hjemmelaget nøttesmør, egg og avokado. Det jeg kom på i farten nå. :)
 
Her går det som regel i smør, ost, av og til skinke. Har prøvd smøreost og leverpostei - men har ikke helt falt i smak :p
 
Gått mest i leverpostei eller ingenting her, bør utvide horisonten litt snart kjenner jeg. Har prøvd prim men ikke noe suksess enda.
 
Får veldig lite brød, men når det skjer:

Smør! Deilig rent rått smør, gjerne en syltynn skive og tjukt lag med smør. Masse viktige vitaminer og næring <3
Hjemmelaget leverpostei
Hjemmelaget bærkompott
Peanøttsmør
Hjemmelaget kalkunpålegg
Hjemmelaget kjøttpålegg
Avakado
Det er veldig lett å lage eget smørepålegg :) Ta noe rester etter middagen, ha det i en blender og miks inn litt smør. Så får du sunn smørevennlig pålegg.

Fiskaker, banan. :)
 
Mest smør og leverpostein. Noen ganger prim. Ost, skinke og brunost er populært - men skal plukkes av så det blir bare tull. Planlegger å introdusere skinkeost snart...
 
Back
Topp