Pålegg

En tråd i 'Januar 2019' startet av tuffeluff, 11 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tuffeluff Elsker forumet Marsipanene 2019

Hva for pålegg gir dere småtassene deres?
    Vanskelig å finne noe som ikke inneholder for mye sukker eller salt..

2. Annemennemone Elsker forumet Marshmallows2021 Himmelbarn

Enig! Vesla har spist leverpostei en stund, men er litt lei virker det som. I barnehagen gir de enten ost, levepostei eller prim tror jeg. Prim er jo mye sukker... men nå har vi gitt litt prim her hjemme også, eller smurt ut egg eller banan, bare for å få ho til å spise brød mens ho er lei.
    Tar gjerne imot tips jeg også!

3. Bølgebølge Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Makrell i tomat, kremost/smøre ost, servelat, leverpostei, hummus, hjemmelaget nøttesmør, egg og avokado. Det jeg kom på i farten nå. :)

• Enig Enig x 1
  4. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Her går det som regel i smør, ost, av og til skinke. Har prøvd smøreost og leverpostei - men har ikke helt falt i smak :p

5. emmalouise Glad i forumet Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Gått mest i leverpostei eller ingenting her, bør utvide horisonten litt snart kjenner jeg. Har prøvd prim men ikke noe suksess enda.

6. Høstbarn i vente Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Januarlykke 2019

Får veldig lite brød, men når det skjer:

Smør! Deilig rent rått smør, gjerne en syltynn skive og tjukt lag med smør. Masse viktige vitaminer og næring <3
    Hjemmelaget leverpostei
    Hjemmelaget bærkompott
    Peanøttsmør
    Hjemmelaget kalkunpålegg
    Hjemmelaget kjøttpålegg
    Avakado
    Det er veldig lett å lage eget smørepålegg :) Ta noe rester etter middagen, ha det i en blender og miks inn litt smør. Så får du sunn smørevennlig pålegg.

Fiskaker, banan. :)

7. FintFerdig Flørter med forumet

Mest smør og leverpostein. Noen ganger prim. Ost, skinke og brunost er populært - men skal plukkes av så det blir bare tull. Planlegger å introdusere skinkeost snart...

Del denne siden