Pålegg?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hva slags pålegg spiser deres små på brødskiva? Trenger tips til nye ting vi kan teste ut:happy:
 
Hva slags pålegg spiser deres små på brødskiva? Trenger tips til nye ting vi kan teste ut:happy:
Makrell i tomat, leverpostei, skinkeost, peanøttsmør, most banan, smør, ost, bløtkokt egg er vel det det går mest i. Har ikke gitt henne syltetøy, prim eller gomme enda:happy:
 
Her har vi akkurat startet å teste prim og skinkeost, itillegg til leverpostei, avokadomos, bananmos og egg (mini er ikke helt fan av det egg enda). Har gitt beskjed til mannen om å gi makrell i tomat (det liker ikke jeg, så det får mannen ta) Var innom en eller annen nettside og der stod det at vi kunne teste kaviar, men begrense det siden det er ganske salt-ikke testet det .

Hadde vært greit med flere tips :happy:
 
Du vil gjerne ha melkefritt og vel? [emoji38]
Kaviar, leverpostei, syltetøy (jaja, skyt meg kjære mammapoliti[emoji13]), egg, pølsepålegg, makrell i tomat....
 
Leverpostei, peanøttsmør, ost (skivet med smør under), kjøttpålegg med smør under, snøfrisk, makrell i tomat, prim (slutta med å gi prim etter jeg sjekka sukkerinnholdet, [emoji85]men en gang i blant er ok!)
 
Prim, skinkeost, leverpostei... Og egebrlig alt han får smake av oss. Vanlig ost og pålegg vil gå fint nå som han er flink å tygge :)
 
Servelat, hvitost, smøreost, leverpostei, makrell i tomat, prim, eggerøre :)
 
Ser at ungene våre lever på tålig like dietter:p blir mye leverpostei, egg i ulike varianter og servelat her. Kaviar får hub av og til, men da med masse smør og litt majones, og bittelitt kaviar. Syltetøy får hun også innimellom, banan, makrell i tomat og tunfisk går ned, men er ikke favoritter. Hun har melkeallergi, så ost og skinkekost får vente.
 
Back
Topp