Pålegg

Sikkert veldig godt det ja:)
Men jeg tør ikke å gi moe annet enn flytende mat enda, en liten brødklomp med leverpostei i går resulterte i svær oppkast stråle, så vi venter med brødskiver og kjeks :((
Han har spydd et par ganger, men fortsatt vil han putte mat i munnen :p
 
Her går det i cashewsmør (favoritten), leverpostei og makrell. Eller bare smør/ghee. Får det i store biter :)
 
leverpostei, knust blåbær, makrell i tomat, knust bringebær, knust jordbær, men han synes grøt er bedre en brød på morningen, så da blir det b are noen små biter før grøten som slukes hel;P
 
I hovedsak spiser hun leverpostei eller kjøttpostei et par ganger har hun fått fruktmos på
Ost og denslags venter vi med (meieripeodukter) til hun er eldre som anbefalt. Men makrell er vel det neste vi bør prøve. Jeg fordrar hverken smaken eller stanken så gleder meg ikke
 
Her går det mye i leverpostei og litt kaviar:) tenker å prøve makrell i tomat snart :)
 
Leverpostei her fortsatt. Forsøkte prim, uten suksess. Kaviar like så.
Bør vel snart forsøke den makrellen da...
 
Leverpostei foreløpig her også. Prøvd makrell, men han fikk grøssninger av lukten :p haha
 
Vi måtte prøve makrell i tomat i går (trodde jeg hadde pakka med leverpostei, de små porsjonspakkene er jo så like:p ) og det falt vist i smak det:)
 
Her går det nå i leverpostei, smøreoster, hvitost, prim, brunost, makrell i tomat, egg... :) hun er altetende :p
 
Back
Topp