Pålegg

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hva gir dere? Trenger inspirasjon for jeg føler det går i det samme. Gutten har knapt fått i seg brød på to måneder. :P Han spiser maks to biter før han hiver det rundt seg eller slår det flat i bordplata. :P

Min er ikke helt blitt glad i brød. Vi ligger på et gjennomsnitt på 3 biter... Men vi har gitt leverpostei, fleskepølse og smør. Samt forsøk på usøtet eplemos fra helsekost. Frøkna har melkeallergi, ellers ville hun fått smøreost (slik broren fikk ). Kaviar og makrell i tomat har ikke vært vellykket. Hva har du gitt?

Min er ikke helt blitt glad i brød. Vi ligger på et gjennomsnitt på 3 biter... Men vi har gitt leverpostei, fleskepølse og smør. Samt forsøk på usøtet eplemos fra helsekost. Frøkna har melkeallergi, ellers ville hun fått smøreost (slik broren fikk ). Kaviar og makrell i tomat har ikke vært vellykket. Hva har du gitt?

Alt, føler jeg :P Fikenmos, leverpostei, prim, bacon-/skinkeost, kvitost(da spiser han kun osten :P), hjemmelaget syltetøy, kaviar, makrell i tomat.
Han liker godt grøt så det får han nå to ganger per dag for å erstatte skiven. Prøver nå og da med brød, men det blir jo ikke et skikkelig måltid.

Her varierer brød etinga frå dag til dag, både mengde og type pålegg. Enkelte dager et han berre brød uten pålegg mens andre dager plukker han av pålegget;) favoritten for tida er norvegia. Ellers er syltetøy populært (kan jo bruke smoothie og da den er heilt uten tilsatt sukker)

Går mye i leverpostei :-)
Liker ikke kaviar og makrell tomat og har melkeallergi så sliter litt her med og komme på noe annet :P

Går mye i leverpostei :-)
Liker ikke kaviar og makrell tomat og har melkeallergi så sliter litt her med og komme på noe annet :P
I fare for å kuppen tråden med et annet spørsmål, men hvilken type melk får din? Mm eller mme? Evt hvilken mme?

I fare for å kuppen tråden med et annet spørsmål, men hvilken type melk får din? Mm eller mme? Evt hvilken mme?
Nutramigen :-)

Er 3 man her i hus så får den.

Har gitt det til de andre var ca1,5 tror eg, men kun i 1-2 flasker til dagen og i grøt.

Så bruker vi havremelk ellers.

De to elste har vokst det av seg men likker ikke ku melk

Min spiser bare leverpostei på brødskivene. Spiser 1.5 - 2 skiver til lunsj. :-)

Går for det meste i leverpostei. Litt kaviar, litt brunost eller hvitost, litt skinkeost/hvitost på tube. Liker foreløpig ikke prim eller makrell i tomat.

Back
Topp