Pålegg

Jeg har gitt leverpostei, makrell i tomat, messmör (ala prim), Svolværpostei og Filadelfiaost. :)
 
Last edited:
Svolværpostei er ikke anbefalt til barn pga miljøgifter
Takk for informasjonen. :heart: :) Det var bare den ene gangen da min mor hadde det med seg. Så jeg kjøper det ikke igjen. :)
 
Her har det godt i leverpostei og makrell i tomat på tube! :) favoritten er leverpostei :p
 
Fortsatt ikke så begeistret for brød.. Den ene dagen kan han få i seg 1/2 skive brød med leverpostei, og dagen etter kun en bitteliten bit. Kun prøvd leverpostei.. :)
 
Har prøvd å gi snuppa brød et par ganger, men blir alltid satt i halsen, hvordan serverer dere det?
 
Har prøvd å gi snuppa brød et par ganger, men blir alltid satt i halsen, hvordan serverer dere det?
Selv om jeg ga bittesmå biter og i tillegg la de litt i bløtt (i mm/mme) fikk hun de i halsen og brakk seg. Men plutselig etter en uke med daglige forsøk virket det som Ingunn plutselig ikke hadde problemer med å svelge bitene.
 
Selv om jeg ga bittesmå biter og i tillegg la de litt i bløtt (i mm/mme) fikk hun de i halsen og brakk seg. Men plutselig etter en uke med daglige forsøk virket det som Ingunn plutselig ikke hadde problemer med å svelge bitene.
Jeg får bare prøve videre da, så får hun det forhåpentligvis til snart hun også :)
 
Jeg får bare prøve videre da, så får hun det forhåpentligvis til snart hun også :)


Haha nå ser jeg autocorrectfeilen min.. Ingunn.. Ehh.. Hun heter ikke det asså. Det skulle være hun.. Jaja. Håper det ordner seg med brødmat. Det er enkelt hvertfall :)
 
Takk for informasjonen. :heart: :) Det var bare den ene gangen da min mor hadde det med seg. Så jeg kjøper det ikke igjen. :)
En gang i ny og ne er nok ikke farlig heller, men greit å vite så man ikke gir daglig hvertfall :)
 
Back
Topp