Pålegg

Ingeri

Elsker forumet
jentene i juni13
Hvilket pålegg får deress må på brødskiva? Her går det i leverpostei og makrell i tomat, men tror han begynner å bli lei av det..


Sent from my iPad using BV Fo
 
Leverpostei og smøreost i alle varianter, men min er også lei. Prøvd den brunosten på tube og det var ingen suksess.
Min elsker skinke og hvitost, men da spiser han bare pålegget og kaster skiva bort.
Trenger tips til pålegg som sitter fast på skiva :)
 
Kaviar, laksepålegg, makrell i tomat, smøreost, prim, syltetøy (hvis han er sjuk), brunost, leverpostei :)
 
Leverpostei, ost, skinke, kyllingpålegg, smørepålegg, makrell i tomat osv. Stort sett d vi spiser . tungvint med ting som ikke sitter fast da, siden hun gjerne bare spiser pålegget :p
 
Her spiser hun det meste. Kylling pålegg er en stor hitt for stor og liten :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Leverpostei er favoritten, men spiser også gulost, tubeost, prim og kaviar...får smake på det vi har også :) Veldig nysgjerrig på maten vår og blir snurt når han ser vi har noe annet ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her går det i brunost, hvitost, smøreoster, prim og skinke :)

Fiskepålegg får han ikke før han slutter å spy daglig..
 
Prøvde skinkeost i dag og det falt i god smak! :)


Sent from my iPad using BV Fo
 
Her spiser han det han får på skiva. Det går som regel i brun-, gul-, og nøkkelost. Smøreost av alle slag, leverpostei, kjøttpålegg og fiskepålegg. Men det er med han som med flere av de andre små her ser jeg, at han spiser pålegge først når han får pålegg som ikke smøres på;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får det meste som er smørbrart. Men gulost er en favoritt! Får hu bare en og en bit så spiser hy opp brødet også, bare osten først :p jeg var sånn til jeg var 3-4 år! Prøver oss ut med kjøttpålegg om dagen nå. Noe er godt, annet ikke.
 
Back
Topp