Pålegg...

Mammai2014

Flørter med forumet
Sliter veldig med å finne pålegg som er trygt å spise og som ikke blir kjedelig og tamt i lengden. Til vanlig er jeg avhengig av både vossafår og baconpostei. Begge disse er visst fy fy. Syns det blir kjedelig med hvitost og kylling/kalkun pålegg er jeg ikke så glad i. Noen som har gode forslag?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Syns bare jeg leste en plass at en skulle holde seg unna lever.. :-/

Jeg forholder meg kun til matportalens anbefalninger, og der står det intet om leverpostei :)

Jeg elsker egg... Kokt eller eggerøre!:-)

Sliter veldig med å finne pålegg som er trygt å spise og som ikke blir kjedelig og tamt i lengden. Til vanlig er jeg avhengig av både vossafår og baconpostei. Begge disse er visst fy fy. Syns det blir kjedelig med hvitost og kylling/kalkun pålegg er jeg ikke så glad i. Noen som har gode forslag?

Skinke, italiensk salat, rekesalat, leverpostei, makrell i tomat, brunost, gulost, nugatti,peanøttsmør, syltetøy.

Pynte med hjertesalat eller slangagurk.

Enig med deg at man blir lei. I morgen tenkte jeg lage vafler jeg og spise med syltetøy og gulost . Det er godt det. Trenger litt forandring. Her har det gått mye i brødmat i det siste.

Syns du tok opp et godt spørsmål ndg leverpostei og baconost. Refleksjon er bra, så takk :)

Selv har ikke jeg lest noe om at leverpostei skal være skadelig for oss. Men jeg er forsiktig med ost generelt , bortsett fra gräddost og gulost.

Jeg så på matportalens side at en skulle unngå fiskelever... Sto ingenting om leverpostei!:-)

Lofotpostei og svolværpostei er di eneste leverposteiene man skal holde seg unna pga fiskelever :)
Så alt annet av leverpostei kan man trygt spise :)

Back
Topp