Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men de skal vel ikke ha pålegg med melk, som prim og smøreoster?Prim, leverpostei, sylte uten sukker/fruktmos/, makrell i tomat, smøreoster, most banan..de kan spise masse forskjellig bare det ikke er for mye salt i sa hs til meg og det var viktig å introdusere masse forskjellig etter hvert. Vi har gitt leverpostei og prim og begge deler går ned på høykantavokadomos liker jeg veldig godt på skive så det får hun nok smake etter hvert
![]()
Men de skal vel ikke ha pålegg med melk, som prim og smøreoster?
Er ikke noe verre å gi pålegg med melk i enn mme, er bare fersk kumelk man skal unngå før 10 måneder fikk jeg beskjed om!Men de skal vel ikke ha pålegg med melk, som prim og smøreoster?
Her må jo alt med melk i unngås pga allergi men synes fruktmos var en god idé!![]()
Er så usikker på hva jeg skal introdusere først, brød eller kjøtt/fisk?
Ja, tror vi skal prøve med litt kylling i mosen hennes over påskeVi introduserte kjøtt, fisk og konsentrerte oss om middager først, men det kan dere nok velgebrød kan no være litt vanskelig å tygge.
Ja, tror vi skal prøve med litt kylling i mosen hennes over påskeorker ikke eventuell mageknip på hytta sammen med masse andre folk
![]()
Falt det i smak?Lillemor fikk smake på en kokt skinkebit i går![]()
Falt det i smak?![]()
HEhe ja, det er nok ikke så lett, er ikke helt kontrollert her heller. Lot du litt av skallet være på?Det var full score!
Forsøkte å la henne holde banan til frokosten i dag, men det synes hun var vanskelig![]()
HEhe.Funnet ut at den eneste leverposteien som ikke inneholder melk den inneholder jo søren meg hvetemel!![]()
Så da må vi vente en måned til før hun får leverpostei, eller koke selv, men det orker jeg ikke
![]()
HEhe.
Men jeg mener det - må de ha så mye på brødskiven i starten egentlig?
HEhe ja, det er nok ikke så lett, er ikke helt kontrollert her heller. Lot du litt av skallet være på?