pålegg

lima87

Gift med forumet
ja nå er det kjerpings her... etter tråden om middag til de små, fikk jeg så dårlig samvittighet for at hun bare får glass, - så nå har jeg laget middag selv til henne siden...

så er det pålegget da... hun var veldig kresen i begynnelsen da jeg prøvde ut de fleste smøroster å sånn... det ble stopp! var bare leverpostei og fruktmos eller most banan som gikk ned... nå har jeg kastet alle de tubene fra sist, men tenkte å prøve ut litt forskjellig igjenn. ellers blir hun vel extremt kresen etterhvert....

...sååå... hva har dere på skivene? har dere begynt med ost og skinke og sånne type pålegge? - eller blir de spist først?
er det fler som er veldig kresen på det området der? hva bruker dere? og hva gjør dere videre?

Linnea liker ingenting på.....Prøver det meste,men hun liker ingenting...[>:]

skinkeost, prim, brunost og leverpostei fungerer best. Utover det er han glad i bare margarin på også..

Har ikke starta med noe særlig kjøttpålegg. Han har smakt sjokadepålegg, og det var visst digg (fått av bestemor, hehe)

Noah får baconost, skinkeost, leverpostei, baconpostei, bringebærsyltetøy, blåbærsyltetøy, gomme fekk hainn idag, kaviar, kaviar og ost, makrell i tomat, prim, skinke, ost... ostesmørbrød har'n fått nånn gang...

Hmm... ja, trur det va d mæste... men har sikkert glæmt nå..prøve å varier, og går my i perioda korr hainn ikke like ænkelte ting så godt som ainner ting[;)] Makrell i tomat e VÆLDI godt syns hainn!![;)]

-makrell i tomat
-smøreoster
-leverpostei
-skinke av div slag
-hvitost
-kaviar
-philadelphia med paprika el agurk (får stort sett agurk/cherrytomat/paprika uansett til frokosten)

ORIGINAL: Totenspiren

-makrell i tomat
-smøreoster
-leverpostei
-skinke av div slag
-hvitost
-kaviar
-philadelphia med paprika el agurk (får stort sett agurk/cherrytomat/paprika uansett til frokosten)

hvordan går det med hvitosten og skinken? spiser han det først eller går det bra?

leverpostei, skinkeost, , makrell i tomat og kalkunpålegg er stort sett det d går i her noen ganger bare vanlig skinke prøve å finne ei som ikj e så utrulig salt, men pålegg e en tilvenningssak virkelig makrell i tomat måtte ho spise mange mnd før ho likte det. er egentlig ganske stor motstander av prim som e like søtt på lik linje med nugatti banos o.l, men det er jo ikke så veldig mye å velge i da. vanlig ost er virkelig ikke no stas, men når ho blir litt større kan man vel ha litt salami.

-Alle slags smøreoster, men favoritten er hvitløksost eller uter&hvitløk
-leverpostei
-smør og hvitost (men osten blir spist først)
-prim (sjeldent, bare innimellom på hytta)
-potetsalat
-eggerøre
-remulade og tomat

kommer ike på noe mer [:)]

Her går det i makrell,laksepålegget,prim,brunost,hvitost,leverpostei å smøreost:) Nå er han ikke spesiellt kresen da men:P

her spiser han dette på brødskiven:

hvitost, og veldig nam om han får det som ostesmørbrød.[:)]
Speilegg
Baconost, skinkeost, kaviar, leverpostei, prim, gav han banos en gang helt til eg merket kor søtt det enkli var, brunost, servelat, skinke (ja han piller det av men spiser både brød og pålegg hver for seg forde), fått syltetøy med lite sukker ett par ganger (sambo som putter det på )[:)] Makrell i tomat er vel en av de få ting eg ikke får han til å spise, hehe stakkars han brekker seg![:D]

ORIGINAL: lima87

ORIGINAL: Totenspiren

-makrell i tomat
-smøreoster
-leverpostei
-skinke av div slag
-hvitost
-kaviar

hvordan går det med hvitosten og skinken? spiser han det først eller går det bra?

Joda han spiser pålegget først og så sutrer han ette mer pålegg, men gir seg og spiser skiva etter hvert [:D]

Back
Topp