Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så da kan vi spise servelat, hamburgerrygg og skinke?? :) Kommer langt med å kunne spise det :)Heleneholt skrev:
Hamburgerrygg og røkt skinke er ikke noe problem. De er kokt før eller etter de blir røkt. Ved koking blir de varmebehandlet med mer enn 70 grader og det ingen fare for listeria osv.Linnkri skrev:
rita. skrev:
så da kan vi spise servelat, hamburgerrygg og skinke?? :) Kommer langt med å kunne spise det :)Heleneholt skrev:
Man bør vel kansnkje ikke spise hamburgerrygg, for den er røkt. For at bakterier skal dø, må kjøkk kokes eller stekes, altså hele kjøttet må være over en viss temperatur for at baktereine skal dø. Når noe røkes, skjer ikke dette.
Det går jo an å spise salami på ostesmørbrød da Det har jeg lagt min elsk på Servelat, skinke, løkrull. Alt er kokt. Man kan til og med spise rød roastbeaf, for den har vært gjennomvarmet på 70 grader. Ikke blodig roastbeef da.Sweet Chili skrev:
rita. skrev:
Det går jo an å spise salami på ostesmørbrød da Det har jeg lagt min elsk på Servelat, skinke, løkrull. Alt er kokt. Man kan til og med spise rød roastbeaf, for den har vært gjennomvarmet på 70 grader. Ikke blodig roastbeef da.Sweet Chili skrev:
er roastbeef kokt ? :D :D :D jeg gikk hele forrige svangerskap å siklet etter roastbeef, så da skal det spises denne gangen! :D