Påkledning

Blåbærjenta

Flørter med forumet
Hva kler dere på babyen for en tur ut med vogn nå når det plutselig ble vår og er 20° ute? Synes det er kjempevanskelig, trodde jo vi skulle bruke vinterposen ei stund enda :hilarious:
 
Ut med vinterpose ja, nå var vi ute i dag. Tynn lue, var litt vind. Ellers teppe (ull) i vogna her. Hadde på langarma body og strømpebukse. Babyen ble ikke kald, sovna fort, og var heller ikke for varm. Du må nesten kjenne etter hva som passer din baby!
 
Ut med vinterpose ja, nå var vi ute i dag. Tynn lue, var litt vind. Ellers teppe (ull) i vogna her. Hadde på langarma body og strømpebukse. Babyen ble ikke kald, sovna fort, og var heller ikke for varm. Du må nesten kjenne etter hva som passer din baby!
Ja, jeg kjenner selvsagt etter i nakken på babyen innimellom, men syntes det var greit å høre hva andre tenker :rolleyes:
Ser jo at du tenker ganske likt med meg, og da er det i hvert fall ikke helt bak mål det jeg tenker :D
 
Har vårpose, lue og bukse og body, har ullpledd jeg regulerer varmen i posen med! ( blir fort kaldt i skyggen)
 
Inneklær (body og bukse) og en tynn lue. Ligger i en vårpose, også har jeg et teppe å regulere med om jeg føler det er kaldt. Men når det har vært vindstille har jeg kun hatt vårposen, og åpen om vi er i solveggen.
 
Back
Topp