Påkledning

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hva kler dere på disse småtassene i sommervarmen? Syns dette er vanskelig. Har en bebis som er veldig varm av seg. Har sett andre som skriver at dem har på dem det di har inne, men her har stortsett lillemann body og sokker på inne. ( mammman fryser lett, så her har vi det varmt inne )
 
Vi ser sånn ut inne idag
ImageUploadedByBV Forum1434706512.535218.jpg
Og det er ikke glo varmt ute.
Han også er varm ig vi har gulvvarme og det er jo det han er.
Når han sover ute i vogna setter jeg på Strømpe bukse og en tynn fleece jakke
Og så har hsn tynn dyne lett over seg
 
Vi har stort sett på body og bukse/ body og shorts. Tar av buksa inne hvis han blir varm. Ligger i vogna ute med bare et tynt teppe over seg.
 
Er jo ganske varierende temperatur, men på de fine dagene har vi på langermet body og bukse både inne og ute (er det ekstra varmt, blir det kortermet). Og et teppe over seg når han sover ute i vogna.
 
Vi har det ca 17-24 grader ute fortiden. Bruker bare de klærne jeg har inne når vi er ute i vogna. Da har han et helseteppe over seg. Har med solhatt og en genser i tilfelle :)
 
Vi har det ca 17-24 grader ute fortiden. Bruker bare de klærne jeg har inne når vi er ute i vogna. Da har han et helseteppe over seg. Har med solhatt og en genser i tilfelle :)
Signerer den :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Body, sokker og strømpebukse/bukse.
Jakke på kjølige dager, eller på morgen/kveld. Som regel er hun bare i body og sokker. Har falt for en sånn pysj fra lindex som er en fin drakt til både natt og dag. Løs og ledig vi har en veldig varm baby.
 
Sommervarme? Samme som vi hadde på i vinter men uten dundress ute. Holder med vindtett vårdress^^ I fjor satt frøkna i bleia på de varmeste dagene og ellers i noe veldig lett i tynn bomull. Hun var like gammel da som småtrolla er nå
 
Back
Topp