Påkledning..

oi, de så skikkelig gode ut! Men nå har vi akkurat brukt 200kr på nye Reima-poser, så spørs om jeg får innvilget penger til noe nytt :p :eek:

Men DU, hva med å bruke sånne varmeputer inni posene???
Jeg har slike liggende: http://ammebutikken.no/produkt/45/varmepute-1-stk.aspx
tenker om de får avkjøle seg bittelitt, slik at de ikke blir for varme og så legge de under føttene i fotposene?! :)

Kjempeflott dress!!!
Jeg har merka meg at til bæring duger kun "skikkelige" utedresser fra Reflex, Reima e.l. som er rundt forma, lang i kroppen og i beina. Babydressene til H&M, Cubus etc. blir helt feil i passformen når babyen skal sitte i spagat-stilling :eek: For kort i beina og i skrittet o_O

Hermine er litt kaldere av seg, så når vi går tur med bæresela og det er -5/-7 så har hun ullundertøy, strikkaklær og vinterdressen fra Reflex. Tynn ullue + vindtett lue, tynne votter + polvotter og ullsokker + fotposer. Nå i helga når vi var på hytta og det var +2 så hadde hun en tynn Joha ulldress i stedet for strikkaklær!
Det største problemet er å holde henne varm nok på beina :eek: Selv med helt nye Reima fotposer og to par lester var hun iskald på beina etter siste bæretur :( Så nå holder bestemor på å lage tovasokker til henne, som hun skal ha inni fotposene! Det er rikelig med plass i de, men hun blir kald likevel :(
Ja, det er mye av dårlig kvalitet. Tror jeg skal slutte å ønske meg klær til Jenny, og heller kjøpe selv, for nå har vi så utrolig mye nytt som er fullstendig ubrukelig! En dress vi fikk fra Lindex såg så romslig og fin ut, men de hadde fóra den så mye at det ikke var plass til ungen inni.
Veldig fornøyd med den jeg kjøpte i dag da. Merket heter LUDO kids, som er ukjent for meg, men den ser ut til å være av god kvalitet. Også liker jeg så godt lilla, så at den var på halv pris var helt supert!;) Den er i str.80, og den er veldig stor ser jeg nå, men det er bedre med for stort enn for lite.

Så kjedelig at Hermine ikke holder så godt på varmen da. Må vøre frossen av seg da, når ull innerst ikke funker..:confused: Satser på at tovasokker gjør susen da.:);)

oi, de så skikkelig gode ut! Men nå har vi akkurat brukt 200kr på nye Reima-poser, så spørs om jeg får innvilget penger til noe nytt :p :eek:

Men DU, hva med å bruke sånne varmeputer inni posene???
Jeg har slike liggende: http://ammebutikken.no/produkt/45/varmepute-1-stk.aspx
tenker om de får avkjøle seg bittelitt, slik at de ikke blir for varme og så legge de under føttene i fotposene?! :)

Hehe, ja kanskje det hadde vært en idé :D

Ja, det er mye av dårlig kvalitet. Tror jeg skal slutte å ønske meg klær til Jenny, og heller kjøpe selv, for nå har vi så utrolig mye nytt som er fullstendig ubrukelig! En dress vi fikk fra Lindex såg så romslig og fin ut, men de hadde fóra den så mye at det ikke var plass til ungen inni.
Veldig fornøyd med den jeg kjøpte i dag da. Merket heter LUDO kids, som er ukjent for meg, men den ser ut til å være av god kvalitet. Også liker jeg så godt lilla, så at den var på halv pris var helt supert!;) Den er i str.80, og den er veldig stor ser jeg nå, men det er bedre med for stort enn for lite.

Så kjedelig at Hermine ikke holder så godt på varmen da. Må vøre frossen av seg da, når ull innerst ikke funker..:confused: Satser på at tovasokker gjør susen da.:);)
hun er jo så lang og tynn stakkars, har ikke så mye fett som isolerer henne :p ;)
Når jeg ønsker så ønsker jeg spesifikke merker ;) :eek: Ønska vindtett lue til snuppa fra enten Reima eller Polarn og Pyret, så fikk vi fra sistnevnte. Ikke så verst det da ;)

hun er jo så lang og tynn stakkars, har ikke så mye fett som isolerer henne :p ;)
Når jeg ønsker så ønsker jeg spesifikke merker ;) :eek: Ønska vindtett lue til snuppa fra enten Reima eller Polarn og Pyret, så fikk vi fra sistnevnte. Ikke så verst det da ;)
Ja, der har vi det! Vesla vår er langt fra tynn. Hun er en liten plugg og isolasjonen er derfor på topp!;););)
Har ønska meg merker jeg også (Joha, Me Too eller Name It ), men fikk H&M, Lindex, og Cubus til jul. (Med noen få unntak..) Litt kjedelig igrunn..

Back
Topp