Påkledning nå

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hvordan kler dere de små nå? Her er det varmt, men litt skarpt, og det blåser en del, så jeg har somregel på ullbody, vindtett lue og jakke. Var i byen med W kledd slik og så ei som kun hadde på kortermet og kortbeint jumpsuit, så lurer på om jeg kler han for mye? Han hoster litt, så vil ikke at han skal bli værre, og ser for meg at han er mer utsatt nå som jeg ikke ammer, samtidig er han fryktelig varm av seg, og svetter uansett hva han har på, derfor tenker jeg det er lurt å ha på en jakke når han skal ut og sånt, så det ikke blåser på han når han er fuktig, derfor bruker jeg også ull, men det er vanskelig altså i denne mellomperioden
 
De siste dagene har hun vært syk, så hun har ikke vært mye oppe og ute på en måte. Men ulldress og lue med dyne i vogna når hun sover.
 
Langermet body og bukse + jakke. Eller kortermet body, genser og bukse :happy: Tar på han jakke (tynn), lue og ullsokker hvis veldig ruskevær ;) Ligger godt i vogna med sommer/høst pose (som liggeunderlag) og pledd :)
 
På sørlandet er det (i dag) sol, 13-18 grader, og en shitload of vind! :p ganske behagelig der vinden er fraværende :p
På Romerike har vi hatt alt fra 9 til 21 grader de siste dagene med sol, regn og vind om hverandre.
Et par dager har jeg bare gitt opp og lagt henne i vogna i gangen for å slippe å forholde meg til været :p
 
Jeg har på sommerull eller langermet bomullsbody og bukse. Ute tar jeg på tynn ulljakke og tynn ullue. Dyne når hun sover ute.:happy:
 
Back
Topp