Påkledning Mai

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
Jeg synes det er fryktelig vanskelig å kle de små nå i mai, for det er jo ikke sommer. For det kan jo enda være skummel luft ute... Hva kler man de i når det er over 20 grader? Da sitter han både i vogna, disser og sitter i sandkassa. Gleder meg til Juni, når man kan kle de litt lettere emoticon

Her kler jeg lillemann i body, bukse og sko. Blåser det og er litt kjølig har jeg en tynn vindtett jakke på i tillegg og lue;)

Stort sett langermet body og bukse, og tykke sokker. Solhatt og et lite skjerf/siklesmekke når det er rundt 20 grader. Igår var det 28 grader i skyggen på terrassen, så da hadde hun på seg t-skjorte og bukse som jeg brettet opp, så gikk hun barbent.

Tynn langarmet genser/t-skjorte, tynn bukse, solhatt. Vi har på en tynn jakke og "trekantskjerf" i halsen om det blåser. =)

Idag var det super varmt her, så han hadde body,genser og strømpe bukse da vi var ute.
Tok av han buksa for og kufte litt. Har kun på lue/den blå capsen om det blåser nå.
og anerakk om det er .
Kommer helt an på været, min blir veldig fort varm.

Takk for svar jenter emoticon  Heldigvis er det juni om ikke lenge.. håper på en varm og fin sommer!

eg kler an ca sånn eg kler meg sjøl, så tar eg på eller av et ekstra plagg om d e nødvendig ;)

body, genser, strømpebukse og bukse og solhatt.. er det for varmt på han tar eg av ett plagg. blåser det tar eg på jakke i tillegg.. på kaldere dager tar eg tynn lue og tynn ulldress i tillegg..
og har teppe i vognen

Back
Topp