Påkledning...igjen!

Ja, merker veldig godt det der med slitasje på ulla! TRE longser har allerede raknet :eek: begynner å mistenke at Reflex sitt ulltøy er av dårlig kvalitet, for er kun det som rakner :confused:
Her raknet Reflex, men også Janus, devold og ett til. På venstre kne. Samme skjedde i fjor :-p
Han har ikke slitt ut ulltøy på den måten før nå.
Pierre Robert skulle visst være sterkere i år. Tenkte å kjøpe et par slike til begge to.

Her raknet Reflex, men også Janus, devold og ett til. På venstre kne. Samme skjedde i fjor :-p
Han har ikke slitt ut ulltøy på den måten før nå.
Pierre Robert skulle visst være sterkere i år. Tenkte å kjøpe et par slike til begge to.
Jeg har jo handla 5 longser fra Reflex på salg :eek: :p
Men det blir sånne bittesmå maskehull, og så rakner de masse om hun hekter seg fast noen steder :confused:

Har du noe annet slitt som du kan lage lapper av? Og sy med bomull. Nylon/polyester sliter på ulla :-o
Nei, må ut å kjøpe lapper til de plaggene som har raknet så mye at det blir synlig at det er sydd. Så får jeg bare sette et par sting i de som ennå har bittesmå hull. Men er jo utrolig irriterende å måtte sy to helt nye longser OG en body! Og jeg er kjempenøye på å vaske all ull i vaskenett, så er ikke vaskemaskinen som lager hullene heller :oops:

Ja, er det jeg også tenker, at det kan vel umulig spille noen rolle om de har joggebukse eller strømpebukse under uteklærne ;)

Gjør nok ikke det, siden dem o barnehage velger ett av plaggene uansett :) jentene her bruker ofte body/genser og strømpebukse inne..og vi bruker strømpebukse av bomull, så de kan ikke være varmere enn en vanlig bukse heller ;):)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp