Påkledning i vognen nå i høst

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Det er SÅ vanskelig. Spesielt fordi William er så varm av seg, så han må ha mindre enn det som føles rett. Samtidig er det så skiftende både vær og temperatur. Men her har han ofte tynt ullundertøy av merinoull og ingenting mer, eventuelt en tynn bomullslue om det er under 15 grader og så har han dynen og eventuelt et ullteppe. Går det under 13 grader har jeg på han en ulljakke også og litt varmere lue + ullsokker!

Her ligger hun i body + bukse oppi en fleecepose. Er det kaldt har hun en tynn jakke og evnt et pledd oppå. Selvfølgelig en lue uansett vær ;)

Syns det er så vannskelig å kle de nå om høsten :P
Men så langt har jeg enten brukt body,fleece dress,sokker og en litt tykkere lue :)

Eller body, strømpebukse og ullsokker. Så har hun jo lammeskinn nede i vogna :) så har jeg en tynn dyne og ett ullteppe eller fleeceteppe.

Han har som regel body og strømpebukse eller bukse og sokker. Tok på han en strikka jakke og tynn lue i går men det ble for mye. Varierer om han har ull eller bomull på seg da. Han ligger på skinn og har dyne eller strikka teppe over seg og nå med Petra på besøk er det regntrekk også. Det blir så godt og lunt i vogna så han fryser ikke.

Body og bukse i pose eller med dyne over.. Har på jakke og lue på de kaldeste dagene,men lillebror er veldig varm av seg,så han setter ikke så stor pris på jakke..

Back
Topp