Påkledning i vognen nå i høst

M

Moderator Grete

Guest
Hva har dere på i vogna nå, og hva planlegger dere å ha av klær, pose, tepper osv fremover? =)
 
Nå har vi lammeskinn og dyne, byttet ut dyna med tynnere teppe ettermiddagene nå sist uke, var jo så varmt! Første luren på morgenen nå er det ganske kaldt så da har jeg trekket på bagen over dyna. Har på tynn bomullslue ( ulllua svetter han av!), tynne votter, body, bukse og cardigan i bomull eller hjemmestrikket ulljakke.

Har sydd en vognpose til bagen som skal brukes fremover.
 
Bruker lammeskinnsfell . Kun vanlige klær, en ekstra tynn ullgenser og lue. Varmt her enda. Når det blir kaldt får han strikka genser, lue og votter. Det er variabelt Vær så må se det litt an hver dag.
 
Foreløpig er her såpass varmt at det kun er "vanlige klær", ei tynn lue og en tynn strikkejakke, i tillegg til dyne.
 
Nå veksler været så innmari at det er vanskelig å vite fra dag til dag, men jeg veksler mellom et tynt teppe, et ullteppe og dyna. Snart kommer voksiposen fram, tenker jeg. :)
 
Når det er såpass varmt som det har vært nå blir han helt svett av ingenting. Lue, tepper osv blir for mye. Så har han masse hår som varmer litt også da. I vogna har jeg høstpose fra voksi.
 
Har voksipose når den tid kommer, men foreløpig han vi kun på vanlige klær, tynn bomullslue og dyne eller teppe alt ettersom. Er så varmt enda og han svetter sånn.
 
Her varierer vær og temperatur fra dag til dag.. Den ene dagen er det ingen lue, kun body og strømpis under et teppe.. Dagen etter ullundertøy strikkaklær, lue og dyne..

Når vinteren kommer blir det lammeskinnspose fra 1976❤️
 
Back
Topp