Påkledning i vogn

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hva sover deres baby med ute i vogna?
Vår vognpose er skikkelig varm, så synes det er litt vanskelig.. Kler på baby ullbody+strømpebukse, ullgenser, ullsokker, lue og ullvotter..
 
Har på det samme som deg, minus ekstra sokker. Har Voksi classic, kjenpevarm. Er det plussgrader så har jeg øverste del åpen i tillegg.
 
Jeg har etterhvert kledd på bebis litt mindre. Når jeg tar han opp, kjenner jeg på huden hans om den er kald, veldig varm eller ok. Så har jeg lært av det:-). Hvis posen din er veldig varm, virker det som du er ganske på merket. Kommer jo også an på temperaturen ute, og om det blåser fælt..
 
Hvis gradestokken viser 0 eller mer sover han i bare ullbody og ullstrømpis, med ullue :-)
Er det minusgrader ute, har jeg på en ulldress, ullsokker, ullvotter. Hvis det er litt surt ute, får han på seg en ullhals også ;-)
Vi har lammeskinnspose, så dette er nok for han ;-)
 
Er det mellom 3- -3 grader har han på seg klær, hals og ullgenser/ulljakke, lue og votter! Er det enda kaldere har han på seg heldress i ull istedenfor genser og om det er varmere har han ingen genser men halsen på også dropper jeg vottene!
 
Okei, da er det ganske likt :) vi kjøpte nettopp ny pose fordi klidelåsen på den gamle voksiposen gikk i stykker og det kostet 1500 (!) å fikse den! Da ble det Reflex. Supervarm! Lurt å kjenne på huden og åpne opp litt! Har lagt babycallen med temp.måler i bunnen av posen og den viser rundt 30(!) grader når det er ca 0 grader ute..
 
Voksi classic her.. Bruker kun bomull vi da :( og kun et lag tøy.. Er det veldig kaldt ute (minusgrader) så har jeg på en strikka ulljakke feil vei og votter.
 
Ullbody og ullstrømpebukse. Ei strikkajakke Lue og votter. :)
 
Body og strømpebukse i ull, og en tynn fleecedress. Strikkesokker og lue. Votter nekter hun å ha på. Er det minusgrader og sur trekk, så har hun en tynn ullhals på også. Har ikke av de varmeste vognposene, da det sjeldent er særlig kulde her i Stavanger. Har heller litt ekstra klær de få dagene det er ekstra kaldt :)
 
Mellom -5 og 0 har hun på seg tynn balaklava i ull, ullvotter, overtrekkssokker og ullbody og ullstrømpebukse i vognposen. Er det kaldere blir det en ulldress i tillegg
 
Back
Topp