Påkledning i sommervarme

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Drister meg til å starte denne tråden, for her er det sommer'n! 18 grader i skyggen for en time sida...
Det kom som julekvelden på kjerringa, jeg har utrolig få sommerklær til lille, bare noen få plagg som er arvet.

Men dere med lignende varme, hva kler dere på? I går fant jeg en kortermet bodykjole, og hadde bare på den i vogna. Hadde med teppe i tilfelle. Men måtte kjenne endel på henne, tror det var passe.

Og noen som har tips til nettbutikker med billig sommertøy? :)

Den kom brått på her også!

Hun har hatt på seg bare body, også har jeg en sånn dress med korte armer og ben. Det blir shopping i morgen, til hele familien faktisk :p

Ellers strikker jeg faktisk en del til henne, siden hun bare er baby så skal det ikke mange nøster til for en kjole eller sommerdrakt :happy: har gått for plagg som har "hull" i mønsteret

huff, ja plutselig ble det sommer! :D jeg fikk jo da oppdage at vi har lite sommerklær så har kjøpt ett par korteremede boyer men mangler shorts til småen så må ta en runde å se om jeg finner :)

Det var helt forferdelig i natt, holdt på å svette ihjel. Kl 07 var det 22 grader ute. Liker ikke :p !
Jeg har måtte kle av vesla så hun er i bar overkropp nå når hun skal sove for hun var gjennomsvett av kun en tynn genser. (Skikkelig tynn altså :p )

Jeg hadde på strømpis og tynn genser i vogna og det var for varmt.
Jeg må over på kortermet når det er over 20 grader tydeligvis.

Den kom brått på her også!

Hun har hatt på seg bare body, også har jeg en sånn dress med korte armer og ben. Det blir shopping i morgen, til hele familien faktisk :p

Ellers strikker jeg faktisk en del til henne, siden hun bare er baby så skal det ikke mange nøster til for en kjole eller sommerdrakt :happy: har gått for plagg som har "hull" i mønsteret
Jeg hekler, så det er nok av oppskrifter med hull i. Takk for tips :) Skulle ønske jeg kunne bruke drops sine oppskrifter, men skjønner dem ikke :p

Vi har hatt en sinnsykt varm helg og det fortsetter i alle fall tom. tirs!
Frøkna har kun hatt på seg en liten kortarmet body.

Billige sommerklær, h&m og ellos. Eller kjøpe brukt da;)

Kom veldig brått på her 23 grader i skyggen og vesla ligger i kun kortermet body under tynneste sommer vognposen vi kunne finne (lånt fra kusina til sambo da den vi hadde var aaaaaalt for tykk i sen plutselige varmen)

Her har småen gått bare i bleie i dag så lenge vi har vært hjemme. Hadde på en kortermet body og shorts da vi var ute på tur, med et teppe i vognen. Holdt i massevis! Helt sykt med denne varmen!

Jeg synes tynne langermede bodyer og tynne bukser uten sokker er best på sommeren jeg. Beskytter mot solen.

Vi har hatt på enten kun bleie eller en tynn body når vi har vært inne hjemme eller ute i skyggen på terassen.
Ute på tur og på besøk i dag hadde vi på tynn langermet body i bambus og tynn bomullsbukse.

Jeg synes tynne langermede bodyer og tynne bukser uten sokker er best på sommeren jeg. Beskytter mot solen.
Jepp. Men her ble det for varmt, så vi må heller satse på kortermet og skygge. Og badebasseng :)

Men her er det 8 grader idag så vi får se hvor varmt det blir. Må nok skifte om senere idag.. men blir vanlige klær og fleecedrakt på i vogna. Fant 2 vaskemaskiner med arvetøy i går og der var det endel kjoler og sommertøy :D arvet etter kusinen..

Her kjører vi bleie og "baris" hjemme og body i vogna. Likevel svetter hun :p varmt!

Her kjører vi bleie og "baris" hjemme og body i vogna. Likevel svetter hun :p varmt!
Hvor varmt er det hos dere nå? Var ikke veldig varmt her idag, kl 0730 var det 12-13 grader :) I skyggen altså..
Hadde på vesla tskjorte, cardigan og strømpebukse. Helt passe.
Men blir nok varmere utover dagen.

Hvor varmt er det hos dere nå? Var ikke veldig varmt her idag, kl 0730 var det 12-13 grader :) I skyggen altså..
Hadde på vesla tskjorte, cardigan og strømpebukse. Helt passe.
Men blir nok varmere utover dagen.
I dag var det bare 10 grader på formiddagen, så vi tok på en tynn bukse og en lett strikkajakke utenpå bodyen. La over et hullete ullpledd i vogna, og da ble det helt perfekt :) veldig opp og ned med temperaturene om dagen!

Back
Topp