Påkjørt

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
I dag ble jeg påkjørt. Var heldigvis ikke i stor fart, og det skjedde på en parkeringsplass. Ble rygget rett i med stor fart, føreren så seg ikke om en gang før han rygget ut av parkeringslommen.. Heldigvis traff han på høyresiden av bilen, visst ikke hadde jeg nok fått litt skade. Var så skjelven og rystet etterpå at jeg såvidt klarte å skrive skademeldingen. Tenk om han hadde truffet meg på andre siden, eller om jeg hadde mistet veslenurket.. kjenner heldigvis liv nå, men ble veldig bekymret der og da, for så lenge jeg var oppskaket kjente jeg ingen livstegn. Drakk en stor kald iste fort etterpå, og da ble det heldigvis spark og saltoer inni magen min :) ubehagelig opplevelse!

Uff d er en ekkel opplevelse å bli påkjørt ,men så bra at ingen andre enn biln ble skadet da :-)

Han traff vel bilen og ikke magen ;) Men ikke gøy uansett da.

Så klart, jeg skriver meg om bilen, haha. Papsen måtte hjelpe meg å rette på beskrivelsen av hendelsen i skademeldingen, ettersom jeg fikk det til å virke som at jeg nesten var en fotgjenger helt til jeg skrev at dørene ble skadet :')

Så ubehagelig å bli påkjørt, men bra å høre det går bra med dere begge!

Å ekkelt ikke morro med den følelsen av at noe kunne ha skjedd. Godt det gikk bra med deg og nurket. :)

Å ekkelt ikke morro med den følelsen av at noe kunne ha skjedd. Godt det gikk bra med deg og nurket. :)

Tenk om jeg hadde hatt en unge i sete på høyre side bak.. godt de ligger så bra beskyttet inni magen, visst ikke hadde jeg nok fortsatt vært litt bekymra på om alt er som det skal. Føreren som kjørte på meg var en eldre mann som burde blitt fratatt førerkortet stakkars, han hadde ikke sett meg i det hele tatt, og jeg kjørte saaaakte. Han snudde ikke på hodet før han rygget en gang. Jeg måtte hjelpe han med å skrive informasjonen for han så ikke hva som stod på arket. At folk som det fortsatt har sertifikatet syns jeg er urovekkende :p

Huff, ekkelt. Godt det ikke var verre påkjørsel til tross.

Huff, ekkelt. Godt det ikke var verre påkjørsel til tross.

Så klart! Det var veldig lite dramatisk, bare ekstremt ubehagelig. Var skjelven i mange timer etterpå :p takknemlig for at det ikke skjedde i større fart og ute på vei!

Så klart! Det var veldig lite dramatisk, bare ekstremt ubehagelig. Var skjelven i mange timer etterpå :p takknemlig for at det ikke skjedde i større fart og ute på vei!

Forstår veldig godt det var ubehagelig:/

Forstår veldig godt det var ubehagelig:/

Huff, veldig kjedelig når sånt skjer. Enda bra det var en ærlig person og ikke en sånn dust som vi ble påkjørt av (lenge siden) - som prøvde å få oss til å skrive det sånn at det så ut som om det var mest vår feil. Mannen var heldigvis litt mer våken og tok seg av det - i sjokk hadde jeg kanskje endt opp med å rote det til ><

Huff, veldig kjedelig når sånt skjer. Enda bra det var en ærlig person og ikke en sånn dust som vi ble påkjørt av (lenge siden) - som prøvde å få oss til å skrive det sånn at det så ut som om det var mest vår feil. Mannen var heldigvis litt mer våken og tok seg av det - i sjokk hadde jeg kanskje endt opp med å rote det til ><

Ettersom han rygget i meg hadde han ikke sjanse til å komme seg unna skyld, heldigvis. Jeg kunne også lett blitt lurt hadde det vært en annen situasjon, ble jo helt fjern. Alt jeg tenkte på var at nå hadde jeg fått så sjokk at nurket ikke levde lengre. Vet jo godt at det skal mer til, men det stod jeg og tenkte mens jeg kjente iherdig etter livstegn da. Hormoner altså, de tuller fælt med en av og til :p bra mannen din var klar nok til å fraskrive seg skyld da dere ble påkjørt! Sikkert mange som lurer seg unna mye rart dessverre

Back
Topp