Påan igjen

Pixxi

mamma på heltid <3
Etter mamma døde den 17.september så har jeg vært konstant syk:( dro til legen mandag for å ta prøver å endte hjem med en kur antibiotika.. Den funker så er veldig glad for det,men formen i seg selv er helt på jorde:( har gått ned 14,5 kg siden jeg ble gravid å sliter fortsatt med å få i meg mat. Skal å ta nye prøver imorgen da di fant en kraftig infeskjon i kroppen min.. Hvordan skal jeg klare å presse ut denne ungen uten form for energi? Dette svangerskapet har ikke vært annet enn ett mareritt for meg :'(

Takk for at dere tok dere tid til å lese dette rotete innlegget :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, kan ikke forestille meg hvor vanskelig du har det nå :( mange gode tanker sendes din vei, og håper at de finner ut av infeksjonen din. Snart har du lille skatten din i armene og jeg håper du klarer å kose deg med h*n, det hadde nok mammaen din også ønsket :)

:( Har du prøvd de nutridrinkene jeg anbefalte? Litt er bedre enn ingenting.

Huff, kan ikke tenke meg hvor vanskelig du har hatt/har det :( Sender mange varme klemmer til deg og håper de finner ut av infekskonen <3 Håper du får det bedre når den lille kommer :)

:( Har du prøvd de nutridrinkene jeg anbefalte? Litt er bedre enn ingenting.

Ja har prøvd, men di kommer i retur:(

Jeg er bare så drit lei av alt nå,fungerer rett å slett ikke:( har hatt guttungen på 18mnd hjemme idag å jeg er såå sliten:/

Off, er helt umulig å forrstille seg hvordan du har det..
Eneste rådet jeg kan komme med er å prøve så godt du kan med å få i deg mat osv. Mammaen din hadde nok villet at du skulle få en frisk og fin baby, og ikke minst at du skal være frisk og fin selv :)
Du får ha God bedring, og masse lykke til <3

Huff av meg..

stor klem fra meg <3

Går det bedre med deg nå? <3

Back
Topp