Da var vi på vei til sykehuset for å bli satt i gang. Termin er på onsdag så vi får se om lille tutta kommer før eller på selve termindagen.
jeg har også termin på onsdag er så spent....
ønsker dere masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var vi på vei til sykehuset for å bli satt i gang. Termin er på onsdag så vi får se om lille tutta kommer før eller på selve termindagen.
Lykke til til deg og om det sko skje snart fikk masse rier i går men hodet står fortsatt høyt så de kan ikke ta vannet.. fikk noe å sove på i natt, så nå er vi i gang igjen. Håper håper frøkna kommer i dag!!!!jeg har også termin på onsdag er så spent....
ønsker dere masse lykke til
Signerer denne!!! Er så lei at jeg holder på å freake helt ut! Er over termin jeg, da, så er nok nærmere målet enn deg, men har vært lei veldig lenge. Så dumt å bli lei så tidlig, men vanskelig å styreÅåååå, alle dere som har ting på gang eller allerede har født er så heldige! Jeg er sååå lei for tida, og sliter med motivasjonen altså! Og jeg er "bare" 38+6... Blæh! Masse lykke til til deg!
Lykke til til deg og om det sko skje snart fikk masse rier i går men hodet står fortsatt høyt så de kan ikke ta vannet.. fikk noe å sove på i natt, så nå er vi i gang igjen. Håper håper frøkna kommer i dag!!!!
Signerer denne!!! Er så lei at jeg holder på å freake helt ut! Er over termin jeg, da, så er nok nærmere målet enn deg, men har vært lei veldig lenge. Så dumt å bli lei så tidlig, men vanskelig å styre
Jeg har født!! Frøkna kom 18.47! Bilde kommer
Jippiiii! Gratulerer!Jeg har født!! Frøkna kom 18.47! Bilde kommer