På vei til sykehuset... *oppdatert*

Jetten

Flørter med forumet
Dag fire uten mat igjen... Slapp og har gått ned 5 kg.. Har klart å få i meg to saftis i dag, det er hverfall noe.. Jeg skal på sykehuset på kontroll. Håper jeg slipper innleggelse.. og har et bittelite håp om å få en ultralydsundersøkelse... Det lille hjertet slår ! Jeg blir innlagt . Er dehydrert og har full score på ketoner i urin. Men godt å få hjelp.
 
Lykke til på sykehuset.
Håper du får den hjelpen du trenger :)
 
MASSE god bedring til deg

 
God bedring 
 
Gratulerer med bankende hjerte! Ikke fullt så gøy med innleggelse da, men godt å vite at man er i trygge hender! :-) Håper du kommer deg raskt!
 
Håper de tar godt vare på deg:) Positive i dette er jo at du har fått sett et bankende hjerte:) LYKKE!
 
Huff da... God bedring. Og så bra du fikk se hjertet :)
 
huff håper du blir bedere  veldig snart
 
Åssen r formen? Jeg er fortsatt innlagt, men på bedringens vei. Håper du blir fort bedre og at du får slappet av mens du er der, for det har de sagt til meg her på sykehuset:-) Masse god bedring til deg:-)
 
Huff, virkelig synd at du må slite sånn! :( Håper de kan finne ut hva som gjør det og hjelpe deg på beina raskt igjen! =) 
 
Håper det går bra med deg <3
 
Takk for gode tanker og ord. Jeg er hjemme igjen. Blitt væsket opp og fått kvalmestillende. Har ikke vært kvalm på en hel dag så krysser fingrene for at det varer. håper det går bedre med deg og hermansinmamma? Jeg har fått åpen retur til sykehuset...
 
Så godt å høre at det går bedre med deg!

Krysser fingrene for at det kun går en vei fra nå av :)
 
Back
Topp