på tvers..

Kraaka

Gift med forumet
Jaggu har jeg ikke fått meg en AHA-opplevelse!!
Jeg skjønner liksom litt bedre nå hvorfor jeg ikke har kjent ditten og datten her og der ettersom at tulla ikke har ligget med hodet ned!!!

Men det er litt ekkelt også...for jeg kjenner henne i sidene...og jeg er liksom litt "mykere" der....  Så når jeg legger meg på siden...noe jeg MÅ så kjenner jeg babyen i madrassen...uuuh!!! Og når jeg vet at hun har hodet på ve. siden min...så er det nesten litt ekkelt å ligge den veien....for da står hun jo på hode i senga..hehe!! For ikke å snakke om når hun strekker på seg...Snakk om å gå opp i livvidde...haha!!

Jaja..blir jo tullete av å tenke sånn da, men...

Hehe..nei..sier noe der!!

Kom til å tenke på den tråden vi hadde ang circus og hundre armen og bein... (fant den ikke igjen)... og jeggu ikke rart at hun klarer å kile meg både her og det...hun har jo rekkvidde over alt sånn som hun ligger nå..
Kanskje hun bare har to armer og ben allikevel??? hehe

Eg e sikker på at eg hadde tak i ei stortå her om dagen!!!

Ei bittelita kule like ved navelen på venstre side! Ellers e det vanskelig å vite hva som er hva...

Uhh.... ekkelt da!
Hvis jeg holder håndflata på magen så kjenner jeg at det er noe som stryker og ordner på innsida...men tær....nei..ikke kjent det enda!!
For du er sikkert på at det var en tå?? TENK om det er en gutt på innsiden... Stakkars!! Hehe!! Neida![;)]

kan jo ikkje være heilt sikker på det da, men det kjentes sånn ut, så eg måtte le. trur det skal godt gjøres å kjenne tissemannen... da hadde eg stussa en smule mer!!

Hehe..ja!!
Stakkars liten..spørs om ikke du hadde fått et skikkelig kikk tilbake da!!
"HEI...hva i hel...!" hehe!

Back
Topp