På TV3

skytte76

Gift med forumet
er det visst en serie hvor det var mange fødende kvinner på en gang... Ikke for sarte sjeler tror jeg. Ser ut til at det er litt forskjellig utfall av fødslene[X(]

Synes det er veldig spennende med fødsler.. ble nødt å sette på tv3 nå..[:D]

Helt enig, men som sagt er det mye som går galt både med barna og mødrene[:(] Er sikkert noe lærerikt også innimellom man kan plukke opp, men heldigvis er dette bare en serie[:)]

Huff, d ble litt for mye drama før mæ, måtte komme hit istede!

Ja, men likevell lever jeg meg en hel del inn i det. Er så fasinert av fødseler nå..sikkert siden jeg har gått gjennom en selv! Noen ganger sitter jeg med tårene nede på haken og av og til smiiiler jeg sånn at jeg nesten får vondt i kjeven..[:-]

Ja det er fort gjort å leve seg inn i sånt. Skjønner hva du mener. Jeg også elsker slike serier selv om de kan være litt triste. Sitter her med dere på fanget samtidig som jeg ser på[;)]

Ble springende mellom kjøkkenet (middagslaging) og tvn og pcn.. mye å følge med på!  Jeg må samtidig få takke deg for ett koselig innlegg i gkesteboka på hjemmesida til Elias.. har vært å sneket på deres hjemmeside også, og er så enig i det du sier at det er koselig å se de folkene man prater med hver dag[:)] Men se de utrulig så og uskykdige bebisene på tv da..*sukk* Håper det vil gå bra med dem..

Bare koselig å signere gjestebøker. Litt artig å få et fjes på folk man prater med. For min del blir det ihvertfall lettere å skrive med vedkommende (uten at jeg vet hvorfor)[8|] Synes Elias er en nydelig gutt[:D] Og så er det moro med hjemmesider. Blir litt mere personlig involvert når man kan se litt fra sidelinjen også[;)]

Ja det er sant..man lurer jo på hvodan folk ser ut! hehe..
Ja, han er nydelig..til og med når han r badetid nå, bæsjer midt på stuegulvet.. er badetid nå,så han lå å sprella litt først.[:)] Ser da helt nydelig ut lille Marie også.. er så herlig med små barn[:)]

Back
Topp